TKO NE BI OSTAO ŠOKIRAN?

U međuvremenu, u gradu na Jadranu…: ‘Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun’

Idi na originalni članak
Ilustrativna fotografija: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Ono što je ovom Splićaninu bilo sumnjivo su cijene koje su iskazane u eurima i kunama

Oglas

Splićaninu je stigao najveći račun za parking u životu – na parkiralištu na Trgu Franje Tuđmana na splitskoj Rivi 22. srpnja ove godine.

“Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo više od mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima”, kazao je Splićanin redakciji Slobodne Dalmacije kojoj je priložio i račun.

Priznali su grešku

Ono što je ovom Splićaninu bilo sumnjivo su cijene koje su iskazane u eurima i kunama. Splitska obala d.o.o. koja upravlja parkingom je priznala pogrešku:

“Parking na Trgu Franje Tuđmana je opremljen samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit”, kazao je direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.

Da bi riješio svoj problem, čovjek je morao kontaktirati redakciju Slobodne Dalmacije nakon skoro mjesec i pol. Greške se, naravno, mogu dogoditi, ali ignoriranje Splitske obale je nedopustivo, prenosi Net.hr.

Exit mobile version