Od kolovoza ove godine premijerno je krenula je poslovna suradnja između jednog od najuspješnijih hotelskih lanaca u Hrvatskoj, Milenij Hotela, i jednog od najvećih proizvođača automobila – svjetski poznatog brenda BMW – s ciljem obostrane promocije branda. Tako će tijekom ovogodišnje turističke sezone gosti hotela Milenij u Opatiji imati priliku isprobati BMW vozila tijekom svog boravka na Kvarneru.
Ovakva hotelska kooperacija dobar je način povezivanja dvije snažne marke kako bi se približili točno targetiranim grupama na tržištu putem zajedničke promocije kroz spoj turizma i gospodarstva. Takva suradnja praksa je unutar BMW grupe i u drugim zemljama, ali je s Milenij hotelima po prvi puta prisutna na području Kvarnera.
„Drago nam je što smo dosadašnju poslovnu suradnju s Milenij hotelima proširili s ovom hotelskom koopearcijom i na taj način klijentima ponudili dodatni premium sadržaj i pravi BMW užitak u vožnji dok su na odmoru u Opatiji. Odabranim gostima na raspolaganju je model marke BMW 220d Cabrio koji u dogovoru s djelatnicima hotela mogu isprobati kroz testne vožnje“, rekla je Sonja Miočić Maksić, direktorica marketinga i odnosa s javnošću Tomić & Co., generalnog zastupnika za BMW i MINI vozila za RH.
Hrvatska se od ulaska u EU dodatno afirmirala na karti Europe kao zemlja koja može uspješno spojiti premium promociju i turizam, a to je prepoznao i BMW. Tako se velika hotelska kooperacija između BMW-a, Tomić & Co. i TZ Istarske provodi već drugu sezonu pod imenom „BMW Coast Drive“ i prisutna je u pet premium istarskih hotela. Isto tako, ove je godine upravo BMW bio prva premium automobilska marka koja je svjetsku medijsku promociju nekog svog novog modela održala u Hrvatskoj i u Zadar dovela preko 300 novinara iz cijelog svijeta.
Povezivanje svjetski poznatog branda BMW s jednom od najuspješnijih hrvatskih hotelskih grupacija Milenij hoteli zasigurno će prepoznati i gosti koji tijekom svoga odmora dobivaju iznimnu dodatnu vrijednost. Milenij hoteli već su prepoznati po svojoj filozofiji izvrsnosti i inovativnosti u svim segmentima poslovanja te se ova nova mogućnost za goste koji odsjedaju u hotelima visoke kategorije izvrsno uklapa u tu filozofiju.
‘Uvijek se trudimo da se gost tijekom boravka u našim hotelima osjeća kao kod kuće te da svaki njegov boravak bude poseban i drugačiji doživljaj, a ova ekskluzivna suradnja i mogućnost sigurno je jedan od načina koji će odmoru dati dodatnu vrijednost.’ zaključio je Ivan Sarajlić, voditelj korporativnih komunikacija grupacije Milenij hoteli.