IZ ERSTE BANKE NAKON OZLJEDE DJEČAKA: „Izuzetno nam je žao zbog nezgode; Banka će utvrditi točan uzrok“

Idi na originalni članak

„Banka je odmah reagirala kako bi se utvrdio točan uzrok nezgode te eventualno poduzeli dodatni potrebni koraci“, pišu nam iz Erste banke

Oglas

Danas poslijepodne stigao je i pisani odgovor iz Ureda korporativnih komunikacija Erste banke na naš upit o jučerašnjem incidentu u poslovnici te banke u Čavlima kada su sigurnosna vrata prikliještila dječaka i ozlijedila ga, o čemu smo pisali OVDJE.

Pisanu izjavu iz Erste banke o ovom slučaju donosimo u cijelosti:

„Izuzetno nam je žao zbog činjenice da je tijekom jučerašnjeg dana došlo do nezgode, kada je dječak u pratnji majke ulazio u poslovnicu Erste banke u Čavlima kroz tzv. interlocking sigurnosna vrata. Djelatnici banke, zajedno s klijentima, odmah su reagirali kako bi se prekinula blokada sigurnosnih vrata te na taj način pomoglo dječaku.

Prema zakonskim odredbama, banka primjenjuje najviše sigurnosne standarde mehaničke zaštite svojih poslovnica, pri čemu se interlocking vrata pojavljuju kao jedna od mogućih opcija. Ukupno 100 poslovnica Erste banke koristi takva vrata koja se redovito servisiraju svaka tri mjeseca, a dosad su se pokazala kao jedan od najučinkovitijih načina zaštite klijenata i zaposlenika.

Interlocking vrata funkcioniraju na način da usporavaju ulazak u prostor, a opremljena su senzorima koji sprječavaju eventualno nanošenje ozljeda u ovakvim situacijama. U slučaju detekcije objekta u zoni otvaranja vrata se zaustavljaju, što se dogodilo i u predmetnom slučaju.

Banka je odmah reagirala kako bi se utvrdio točan uzrok nezgode te eventualno poduzeli dodatni potrebni koraci.

Još jednom izražavamo žaljenje zbog navedenog događaja. Nesumnjivo je da se radilo o stresnoj situaciji, prije svega za samog dječaka i njegovu majku, a potom i za djelatnike banke te klijente koji su se u tom trenutku zatekli u poslovnici. Dječaku želimo što brži oporavak i povratak svakodnevnim aktivnostima.“, stoji u izjavi Ureda korporativnih komunikacija Erste banke.

Nakon svega ostaje ipak nejasno kako je moglo doći do „zarobljavanja“ dječaka takvom silinom ako su opisana interlocking vrata opremljena senzorom koji bi upravo ovakve incidente trebali onemogućiti.

Kasno poslijepodne javila nam se i majka dječaka koja se željela ovim putem javno zahvaliti svim ljudima koji su njoj i njezinome sinu priskočili u pomoć sprječavajući sigurnosna vrata da na ruku mališana nalegnu još većom silinom, možda ga tako spasivši i od loma ruke i još težih posljedica.

Saznali smo da su i dječak i ona još uvijek, razumljivo, u stanju jakog šoka, a hoće li roditelji dječaka biti zadovoljni ovakvim objašnjenjem iz Erste banke ili će poduzeti i neke pravne korake u smjeru zahtjeva za naknadom zbog pretrpljenih fizičkih ozljeda odnosno straha, tek će se vidjeti.

Exit mobile version