Vlasnik sisačke tvrtke JASD Marijan Jajčinović rekao je da je vozač na put krenuo iz Kanfanara u Istri pa je, prema tahografu, vozio sat i 48 minuta, a da se odmarao od dana ranije
Bosanskohercegovački vozač kamiona koji je u srijedu u jutarnjim satima naletio na dvojicu radnika HAC-a nije 1959. godište, kako stoji u priopćenju DORH-a. On je, naime, 1955. godište, što znači da ima 68 godina i umirovljenik je, piše Jutarnji list.
Provjerava se ima li uopće vozač ugovor o radu, s obzirom na to da postoji sumnja kako je za JASD vozio “na crno”. Vozaču je zbog šoka nakon nesreće pružena pomoć u KBC-u Rijeka.
Vlasnik sisačke tvrtke JASD Marijan Jajčinović rekao je za Jutarnji list da je vozač na put krenuo iz Kanfanara u Istri pa je, prema tahografu, vozio sat i 48 minuta, a da se odmarao od dana ranije, “dakle 15-16 sati”. Na upit je li vozač koji je skrivio tešku prometnu nesreću radio “ne crno”, Jajčinović je kolegama iz Jutarnjeg poklopio slušalicu.
Treba promijeniti svijest vozača
Vozači teretnih vozila imaju beneficirani radni staž, a u mirovinu mogu s 56 godina, potvrdio je Anđelko Kasunić, predsjednik Podružnice Nezavisnog cestarskog sindikata za HAC,
“Činjenica je da, zbog deficita radne snage i potrebe ljudi za dodatnom zaradom, u Hrvatskoj ima dosta profesionalnih vozača koji, nakon stjecanja uvjeta i odlaska u mirovinu, i dalje voze kamione ili autobuse”, kazao je Kasunić.
Podsjetimo, u mjestu blizu Ravne gore, na autocesti A6, poginuli su 31-godišnjak i 44-godišnjak, lokalci iz Skrada i Lokava, kada je na njih naletio kamion kojim je upravljao državljanin Bosne i Hercegovine. Dvojica smrtno stradalih radili su za HAC, a u trenutku nesreće bili su na radnom zadatku – kosili su travu.
Treći kolega, koji je bio s njima, je preživio. Obitelji poginulih ne mogu doći k sebi.
“Ono što je zabrinjavajuće jest to da su obitelji obojice kolega rekle kako su oni znali isticati da su u strahu kada odlaze na posao, kako su se pribojavali da bi se moglo dogoditi upravo ono što se dogodilo. Zato moramo uložiti dodatne napore i raditi na sigurnosti i na prevenciji. Treba utjecati na promjenu svijesti vozača, da tempomat nije autopilot, da za volan ne sjedaju umorni i da je, kada voze, vožnja jedini posao”, zaključio je Anđelko Kasunić, prenosi Net.hr.