NESREĆA ODNIJELA TRI ŽIVOTA

Prometni stručnjak otkrio kojom brzinom je išlo vozilo u stravičnoj nesreći kod tunela Učka: ‘Što je vozač tamo radio, samo Bog zna’

Photo: Nel Pavletic/PIXSELL

Na pitanje zašto se događaju nesreće u tunelima, Husinec je naglasio skliskost ceste. “U tunelu Učka sada su radovi i on je izuzetno sklizak. Kroz njega idu kamioni koji nose blato. Upravo je zbog toga znak 40 jer se tamo stvarno ne može voziti brže”

U tragičnoj nesreći kod tunela Učke u utorak trojica putnika izgubili su živote, a vozaču se liječnici još uvijek bore za život.

Velikoj tragediji kumovala je brzina, vozač iz Bosne i Hercegovine stisnuo je papučicu te na izlazu iz tunela i u zavoju svom brzinom udario u prometnu signalizaciju, a potom i u dio otoka naplatne postaje. piše Danas.hr.

Prizori nesreće su bili zastrašujući, svjedočili su to prvi koji su priskočili u pomoć. Bila je to jedna od najgorih nesreća koju su vatrogasci doživjeli na tom području.

“Silina je bila doslovno eksplozije. Izašli smo van i vidjeli razasute dijelove vozila i opreme. Odmah smo se opremili, izašli na intervenciju i pristupili unesrećenima”, ispričao je za RTL Danas nakon nesreće zapovjednik Vatrogasnog dežurstva Bina Istre Damir Antić.

Dvojica putnika 37 i 27 godina, državljanina BiH, preminula su na licu mjesta, u riječkoj bolnici kasnije preminuo i 25-godišnji mladić iz Srbije, unatoč naporima liječnika.

Zašto se u tunelima događaju neke od možda najgorih tragedija na cesti pitali smo prometnog stručnjaka Gorana Husinca koji je komentirao i ovu tragediju u tunelu Učka. “Bio sam tamo zbog očevida sasvim druge nesreće, te sam od djelatnika doznao da su izmjerili kako su mladići prošli brzinom od 137 km/h. To znači da je vozio abnormalno brzo, a ‘razbio’ se kod znaka za ograničenje brzine od 40 km/h”, priča Husinec. “Vidi se slika razbijenog auta i znak ograničenja brzine od 40. km/h. Tako razbiti auto nije moguće da se netko vozio brzinom prema ograničenjima”, dodao je.

No prometni stručnjak otkrio nam zašto su nesreće u tunelima toliko strašne i što im najviše kumuje. Jedan detalj posebno je zanimljiv.

“Svaki tunel je sklizak sam po sebi jer tu ne pada kiša i ne ispire ga. A i svi ispušni plinovi automobila ostaju u tunelu, ne rasplinu se kao vani, a onda se pomiješaju s vlagom koje uvijek ima u tunelu i tako tvore sklisku površinu”, rekao je. Ističe da je upravo zato u tunelima dozvoljena manja brzina. “Dodatno, u tunelu Učka sada su radovi i on je izuzetno sklizak. Kroz njega idu kamioni koji nose blato. Upravo je zato taj znak ograničenja od 40 km/h jer se tamo zaista ne može voziti brže. A što je vozač iz prometne tamo radio – to samo Bog zna”, dodao je.

Prokomentirao je općenito ponašanje vozača te napomenuo da “samo treba voziti po pravilima i propisima, a sigurno ne 140 na sat”. Naglašava da uvijek treba vjerovati stručnjacima koji određuju propise vožnje. “Svatko tko je normalan zna – ako je znak od 40, treba ga poštivati. Netko je te znakove postavio i treba im vjerovati. Nije ih postavio bez veze, taj čovjek je stručnjak i ima neki razlog za taj znak”, zaključio je Husinec, piše Danas.hr.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari