
Glavna nagrada najveće promocije u povijesti HELL-a, novi Mercedes AMG A35, uskoro će nositi riječke tablice
Naime, kako je velika promocija održana čak u deset zemalja i okupila milijune sudionika, jedan od deset automobila iz snova bio je namijenjen i hrvatskim sudionicima. Najviše je sreće imala dobitnica iz Rijeke.
Promocija, koja je trajala od 17. veljače do 13. travnja, izazvala je izniman interes, a u svakoj je zemlji podijeljeno više od 1000 nagrada. Sudionici su imali priliku osvojiti ekskluzivne HELL jakne, tenisice, premium putne torbe, iPhone 16 uređaje i limitirana izdanja HELL 6-paketa.
Međutim, priči tu nije kraj jer će se početkom srpnja znati i dobitnici jedne od najposebnijih nagrada: sudionici iz svih deset zemalja imat će priliku osobno upoznati Michelea Morronea, međunarodno lice HELL-a, na ekskluzivnoj večeri u Italiji.
Kampanju je podržala najmoćnija marketinška komunikacija u povijesti brenda: televizijski spotovi, jaki outdoor, digitalne kampanje i aktivnosti na društvenim mrežama osigurale su da vijest o promociji dođe do svih.
“HELL ostaje predan pružanju i visokokvalitetnih proizvoda i jedinstvenih i nezaboravnih iskustava svojim potrošačima – ne samo u matičnoj Mađarskoj, već i diljem svijeta.”, priopćili su iz te kompanije.