U Rijeci hrvatska modna kampanja dostojna svjetske: sinergija kreative, kulture i mode!

Kao uvod u najiščekivaniji događaj ove godine – EPK 2020. – kada Rijeka preuzima ulogu Europske Prijestolnice Kulture – Tower Center Rijeka, poznato modno i shopping odredište, predstavlja službenu kampanju kojom postaje prijestolnica mode.

Naime, i ove sezone, Tower Center Rijeka u suradnji s riječkom agencijom Fabula, nastavlja s novitetima u konceptu i dizajnu svojih kampanja koje komuniciraju nove kolekcije, kao i sniženja.

Umjesto generičkih vizuala, odlučuje se za modnu fotografiju koja priča priču riječke kulturne baštine.

Rijeka postaje Prijestolnica kulture, a Tower Center – Prijestolnica mode

Fotografije koje potpisuje riječki fotograf Filip Gržinčić i kreativno vodstvo Marka Perožića, donose nam spoj mode i kulture.

Kampanja komunicira na nenametljiv način, a u skladu s nadolazećim kulturnim, kao i modnim događajima.

Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020, zaduženom za organizaciju EPK 2020. u Rijeci.

Direktorica Tower Centra Rijeka, Maja Baković, tom je prilikom na konferenciji za medije istaknula:

“Tower Center Rijeka, od svog osnutka pa do danas, nastoji biti aktivan i uključen partner zajednice, podržavajući projekte u koje vjerujemo i čije vrijednosti istinski dijelimo i živimo. S ponosom i radošću, a istovremeno velikom odgovornošću, možemo najaviti da će se dio programa Rijeka 2020 odvijati u Tower Centeru Rijeka, što dokazuje da Tower Center Rijeka, osim što je vodeći regionalni shopping centar, je i nezaobilazan punkt društvenog života grada”, naglasila je direktorica Baković.

Na tragu partnerstva i nadolazećih događaja Tower Center Rijeka uz svoj naziv dodaje potpis Prijestolnica mode, ističući centar kao središnje mjesto modnih događanja u Rijeci i podupirući svojim reklamnim prostorima kulturnu manifestaciju.

Kako spojiti riječku kulturu i svjetsku modu u jednoj fotografiji

Nakon više tjednih pregovora, za lokaciju snimanja odabrana je palača Modello koja bilježi bogatu kulturnu povijest. Građevina je podignuta 1882. na mjestu srušenog kazališta Adamić, o čemu svjedoči spomen ploča iz 1897. na pročelju, koju je dao postaviti Adamićev unuk, riječki gradonačelnik Giovanni Ciotta. Projekt su izradili čuveni bečki arhitekti Fellner i Helmer po uzoru na francuska mansardna krovišta te stilski kombinirajući renesansu i barok pariškog Louvrea.

Interijer je i danas, inspiracija sam po sebi: raskošni lusteri, bogato ukrašeni zidovi, kamin…

Najnovije kolekcije iz Tower Centra nacionalnih i svjetskih brandova među kojima su Mango, Guess, Varteks, Comma Reserved, Fashion & Friends, Sally Atellier, Optika Anda i drugi, graciozno je odjenula Tea Mlinarić, model i bivša miss Hrvatske.

Kako bi make-up odisalo jednakom elegancijom i uklopio se u cjelokupni koncept pobrinula se vizažistica Romana Poropat, a za kreativni styling kose bila je zadužena Ina Čeko.

Uigrana ekipa, zajedno je radila i na prošloj, ljetnoj kampanji Tower Centra, kada se odlučuje za potpuni zaokret u vizualnom izričaju – fotografiranje modela i stvaranje vlastitih, brendiranih vizuala u kojima se nalaze predmeti koji kupac može pronaći u centru.

“Kroz elegantan styling, karakternog modela te snimanjem u zaista inspirativnom prostoru, postigli smo da kampanja dočarava raskoš dostojnu jedne prijestolnice mode” , opisao je svoju inspiraciju kreativni direktor Perožić.

Ulica kao galerija

Moramo primijetiti, lijepo je barem na trenutak odahnuti od agresivnih, jakih reklama koje nas okružuju i zamisliti ulicu kao veliku galeriju, kao izložbu. Drago nam je čuti da tim nastavlja suradnju i najavljuje novu kampanju – na nekoj novoj, bajkovitoj lokaciji. Nakon ovakve kampanje, zaključak je samo jedan: riječka scena možda je malena, ali zato u njoj rade i stvaraju autori koji rade velike stvari.

Iz naše mreže
Preporučeno
Video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari