Povodom svoje 25 obljetnice, Turistička agencija Katarina line iz Opatije pokrenula je humanitarnu akciju u kojoj je sakupila 225 tisuća kuna
Za svakog putnika na svojim brodovima u ovoj godini Agencija je odvojila po jedan euro za donaciju, a sva prikupljena sredstva namijenila su dvjema udrugama koje okupljaju djecu s down sindromom, riječkoj i dubrovačkoj.
Kako dvoje zaposlenika imaju djecu s down sindromom, Agencija je upoznata s funkcioniranjem udruga i njihovim potrebama.
Udruga Rijeka – Down 21 ugostila je djelatnike Agencije na čelu s Anamariom Haupfeld Schweitzer kojoj su simbolično uručili ček s iznosom 112.500,21 tisuću kuna. Druga polovica iznosa namijenjena je dubrovačkoj udruzi koja se ovom prigodom zahvalila posebnim videom prikazanim na primopredaji donacije u Rijeci.
“Ova 21 lipa u iznosu koju smo dodali je podsjetnik svima da se udruga koja okuplja djecu s down sindromom u Primorsko-goranskoj županiji zove Down 21”, rekla je Anamaria ne skrivajući oduševljenje pomno isplaniranim dočekom i programom s kojim su ih iznenadili članovi Udruge.
146 članova među kojima je 46 djece, prije mjesec dana preselili su u novi prostor u Užarskoj ulici u Rijeci i ova će im sredstva koristiti za uređenje, ali i za nove programe koji su u planu, najavila je predsjednica Udruge Mila Čuljak.
Agencija Katarina line među vodećim je turističkim agencijama u Hrvatskoj. 25. studenog priprema svečanost obilježavanja svojih prvih 25 godina u Kristalnoj dvorani opatijskog hotela Kvarner. No, ta je svečanost uz humanitarnu akciju samo jedno u nizu iznenađenja za partnere i klijente Agencije koji dolaze u Opatiju iz cijeloga svijeta.
Prilika je to za promociju ove turističke destinacije, Kvarnera i najstarijeg hrvatskog turističkog grada, zbog čega nije izostala podrška TZ Primorsko-goranske županije i TZ Grada Opatije.