Danas je u Nugentovom parku na Trsatskoj gradini održana konferencija za medije povodom najave Food truck festivala u Rijeci. Na konferenciji su sudjelovali predstavnici organizatora: Vedran Babić, Ivor Brunjak i Matej Raguzin, gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović i direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Nakon što je protekle godine, po prvi put, Food truck festival održan u Zagrebu i pobudio velik interes posjetitelja, javnosti, ali i cjelokupne gastro scene najveća gastro manifestacija ovog ljeta dolazi i u Rijeku, točnije – u Nugentov park ispred Trsatske gradine.
U cijelom parku smjestit će se čak devet food truckova koji će svojom ponudom raznovrsnih street food delicija i pića mamiti Riječanke i Riječane. Jedinstveni ambijent na Trsatu od 17. lipnja do 11. srpnja bit će dodatno oplemenjen ambijentalnom rasvjetom i zanimljivim dekorativnim elementima te će tako postati najljepša „chill zona“ ovoga ljeta, koja će nuditi brojne zanimljive sadržaje.
Food truck festival će, osim primamljive gastro ponude, nuditi i dobru zabavu uz čak 22 programa tijekom trajanja festivala. Na samom otvaranju festivala posjetitelji će moći uživati u glazbenom nastupu SuperCover banda – sastavljenog od vrsnih glazbenika, a u narednim danima u live nastupima bandova i DJ-eva, pub kvizovima, gostovanju renomiranih chefova, gledanju nogometnih utakmica na velikom video wall-u, a neće nedostajati niti sadržaja za najmlađe jer su organizatori pripremili Kids corner u kojem će svakoga dana klinci i klinceze moći uživati u kreativnim radionicama za različite uzraste.
„Nakon prošlogodišnjeg nevjerojatnog uspjeha Food truck festivala u Zagrebu, ove godine festival posjećuje i Rijeku, odnosno prekrasan Nugentov park ispred Trsatske gradine. Ovaj festival predstavlja specifičan koncept po tome što stavlja fokus na pripremu i degustaciju hrane, što znači da će cijeli Nugentov park biti u funkciji festivala gdje će na devet lokacija renomirani ugostitelji pripremati street gastro delicije. U jednom dijelu parka predviđeno je sunčalište, jedan dio rezerviran je za najmlađe, a kako bi doživljaj bio potpun pripremljena je izavidna količina infrastrukture kako bi se park uistinu pretvorio u pravu „chill zonu“. Zahvaljujem Gradu Rijeci i TZ grada Rijeke na potpori projektu te vjerujem da ćemo zajedno stvoriti novi brend i razlog dolaska posjetitelja na ovu jedinstvenu destinaciju.“ – poručio je g. Vedran Babić u ime organizatora.
„Područje Nugentovg parka kroz proteklih nekoliko godina oživjelo je kroz program Adventa na Gradini, a ovdje se održavaju i druge manifestacije pa mi je drago da su organizatori prepoznali lokaciju kao pogodnu za organizaciju ljetnog festivala. Vjerujem da će ovo biti vrlo kvalitetan program, ne samo za lokalno stanovništvo, već i za turiste pa smo sa zadovoljstvom podržali ovaj projekt. Trsatska gradina je najposjećeniji turistički lokalitet u Rijeci, a veseli me da će Gradina ovog ljeta biti mjesto zbivanja i mjesto okupljanja te se nadam dugoj i kvalitetnoj suradnji na početku ove nove priče“ – istaknuo je g. Škarpa, direktor TZ grada Rijeke.
„Izuzetno mi je drago da smo na Trsatu i da smo svega nekoliko dana udaljeni od početka manifestacije. Kako se polako vraćamo u „staro normalno“ veseli me što su organizatori brzo reagirali te da će Riječanke i Riječani moći uživati u svemu onome što će biti ponuđeno u sklopu festivala. Ne sumnjam u kvalitetu manifestacije jer se organizacijski tim dokazao cijelim nizom manifestacija koje se na ovom prostoru odvijaju, a Trsatska gradina kroz prošle je godine postala „hot spot“ u našem gradu.“ – poručio je gradonačelnik Grada Rijeke g. Marko Filipović.
„Festival je osmišljen u dvije zone – zona s ponudom hrane i s ponudom pića. Iz Novigrada stiže Pelagius sa svojim brendom Manjada, a zatim i Valamar, koji je jedna od vodećih hrvatskih firmi u turizmu. Pod brendom Picnic Mingle&Fun dolaze nam vlasnici najnagrađivanije adventsku kućicu u Zadru, dok lokalne snage predstavljaju brend Foodie i Nikki’s, koji su se već riječkoj publici predstavili u sklopu Adventa na Gradini pa vjerujemo da će oduševiti i ljetnom ponudom. Izbor će biti raznovrstan – od ribljih jela, wrapova, tacosa, neizostavnih burgera, a izbora će biti za svačije nepce – od obožavatelja mesa pa sve do ljubitelja veganskih specijaliteta. Što se tiče zone s pićem ponuda će biti šarolika – Zagrebačka pivovara dolazi s pivskom zonom, u suradnji s popularnim riječkim barom Three Monkeys nudit će se kokteli, a bit će tu i Rakhia bar. U suradnji s Badelom pripremljen je truck sa špricerima, šampanjcima i vinom, u ponudi će biti gin&tonic brenda Hendrick’s, dok će na glavnom šanku u suradnji s firmom G3 biti ponuđen njihov asortiman. U suradnji s Mastercardom pripremljena su i zanimljiva gostovanja poznatih chefova kao što je Mate Janković i David Skoko.“ – poručio je g. Ivor Brunjak ispred organizatora.
„Iako vjerujemo da će prvi razlog dolaska posjetitelja biti street food delicije, potrudili smo se napraviti široki i raznovrsni program za sve uzraste i tako dati jedan razlog više za dolazak na festival. Festival će upotpuniti glazbeni sadržaj uz brojne DJ-eve, na otvaranju će nastupiti SuperCover band, a možemo najaviti i nastup Belfast Food-a. Uz glazbene nastupe, organizirat ćemo pub kviz na otvorenom svaku srijedu, gostovat će Bloger Krule, a pripremili smo i Kids corner za najmlađe. U suradnji s našim partnerima iz Istre organizirat ćemo „okršaj ljutomana“, a vjerujem da će sve navedeno biti dodatni motiv za dolazak na Trsat“ – najavio je g. Matej Raguzin u ime organizatora.