Ipak, postoji mogućnost i da je niz fotografija iz Rijeke i Zagreba koje su danas preplavile društvene mreže nastao u – Photoshopu. Naime, iz tvrtke zadužene za sadržaj na info ekranima upravo provjeravaju je li riječ o njihovoj objavi, ili je možda riječ o fotomontažama koje su se proširile društvenim mrežama iz znate već kojeg izvora…
No mnogi Riječani a posebno gorljivi navijači Bijelih ostali su danas nemalo iznenađeni fotografijama na društvenim mrežama info ekrana u središtu grada s porukom kakvu nisu očekivli.
„28. 10. 1950. osnovana je Torcida“, „ponosno“ se od jutros kočoperi informacija koja se pojavljuje na fotografijama info ekrana u središtu Rijeke, upravo uoči Jadranskog derbija što ga Rijeka i Hajduk igraju u okviru 15. kola MaxTV Prve lige 5. studenog od 15 sati na Stadinu HNK Rijeke na Rujevici.
Informacija kao informacija, odmahnut će rukom neki, no ako se ovo pokaže kao istina, moramo reći da su zaduženi za poruke na gradskim infoi ekranima ipak mogli pokazati i malo više taktičnosti, pogotovo tjedan dana prije velikog derbija koji je tradicionalno obilježen snažnim navijačkim strastima.
Jer izazvane su mnoge negativne reakcije Riječana, posebno navijača Rijeke na društvenim mrežama, koji se pitaju – je li baš ta informacija toliko relevantna za prikazivanje na riječkim info ekranima tjedan dana prije utakmice „koja život znači“!?
Inače, elektronske info table vlasništvo su tvrtke “GO2digital”, digitalne agencije sa sjedištem u Zagrebu koja se specijalizirala u razvoju digital oglašivačke mreže na hrvatskom tržištu, odnosno kako kažu na svojim web stranicama “urbane outdoor mreže koja se trenutno sastoji od 60 digitalnih citylighta lociranih u urbanim središtima hrvatskih gradova (trgovi i šetnice). Tvrtka je s odgovarajućim riječkim gradskim službama (Odjel gradske uprave za komunalni susta) utanačila sporazum a gradonačelnik potpisao ugovor o korištenju javne površine, a pretpostavka je (istražit ćemo podrobnije) da na svojim ekranima “vrte” one oglase koji su naručeni i plaćeni. Inače, Grad Rijeka tim sporazumom godišnje uprihodi nešto manje od 20 tisuća kuna.
Postoji li u takvom poslovnom modelu i neko “tijelo” koje obavlja svojevrsni “nadzor” nad sadržajem koji se “vrti” na ekranima u središtu grada zasad nam nije poznato, no i to je svakako dobro pitanje u vremenima kada ne mora baš sve biti potčinjeno “bogu novcu” i nekritičkom oglašavanju?