'SAKE VIVA!'

Japanska vlada želi da mladi piju više alkohola. Njihova je porezna pokrenula ‘alkoholnu kampanju’

Idi na originalni članak

Dok jedni napadaju promoviranje nezdravih navika, drugi su već prihvatili poziv i predstavili svoje neobične ideje

Oglas

Mladi Japanci piju premalo alkohola – zaključak je to japanske vlade koja se, kako bi napunila državnu blagajnu, odlučila na nesvakidašnji potez – promociju alkoholnih pića među mlađom generacijom.

Naime, prihodi od poreza na alkohol u toj zemlji bilježe strmoglavi pad od kraja ’90-tih. Nedavna statistika porezne agencije pokazuje da su Japanci 2020. godine popili najmanje alkohola od 1995., a za razliku od te godine, pad je veći od 25 posto.

Nacionalna porezna agencija stoga je pokrenula kampanju u sklopu koje pozivaju mlade da se jave na natječaj s idejama koje bi pokrenule trend pijenja alkohola. Kampanja pod nazivom ‘Sake Viva!’ ima za cilj osmisliti plan kako piće učiniti privlačnijim – i potaknuti industriju.

Natječaj je usmjeren na skupinu građana od 20 do 39 godina, a od njih se traži da podijele svoje poslovne ideje kako bi pokrenuli potražnju među svojim vršnjacima, bilo da se radi o japanskom sakeu, viskiju, pivu ili vinu, prenosi BBC.

Sake kao tradicija

Manjak u državnoj blagajni nije jedina stvar oko navike ispijanja alkohola koja muči Japance. Naime, starije su generacije zabrinute za tradiciju sakea, odnosno rižinog vina koje je jedno od nacionalnih simbola Japana, kao i za tisuće zaposlenih u ovoj industriji.

Grupa koja vodi natječaj za poreznu upravu kaže da su nove navike i starenje stanovništva doveli do pada prodaje alkohola. Stoga im trebaju nove strategije promocije, brendiranja, pa i kampanje koje uključuju umjetnu inteligenciju.

Japanski mediji izvještavaju da je reakcija stanovništva pomiješana, dok su neki kritizirali promicanje nezdravih navika, drugi su na internetu već počeli objavljivati neobične ideje. Jedna od njih tako uključuje likove poznatih glumica koje bi kroz tehnologije virtualne stvarnosti nastupale u klubovima kao hostese za promociju pića.

Svi zainteresirani imaju rok do kraja rujna kako bi prijavili svoje ideje. Ove najbolje nastaviti će se razvijati uz pomoć stručnjaka, a konačni prijedlozi biti će odabrani u studenom, piše RTL.

Exit mobile version