Dubrovčanin je pokušao raskinuti ugovor s Vipnetom koji je djed produljio mjesec dana prije nego što je umro, na što su mu u poslovnici rekli da ne može raskinuti ugovor bez originalnog smrtnog lista
Otprilike mjesec dana prije nego što mu je umro djed, muškarac je pokušao raskinuti ugovor s Vipnetom koji je djed produljio, na što su mu u poslovnici rekli da ne može raskinuti ugovor bez originalnog smrtnog lista. Kada je nazvao službu za korisnike, objasnili su da ipak može poslati skenirani, požalio se Dubrovčanin za 24sata.
“Poslao sam dokumente koje su tražili i dobio odgovor da raskid može zatražiti samo platežno odgovorna osoba. Ponovio sam da je taj čovjek preminuo pa su rekli da pošaljem skeniranu svoju osobnu, zahtjev za raskid i smrtni list koji ne smije biti stariji od 45 dana”, pojašnjava muškarac besmislen zahtjev i pitajući se misle li da pokojnik može uskrsnuti kao Isus?
Iz Vipneta su odgovorili kako su ugovor raskinuli bez naplate naknade za prijevremeni raskid.
“Pojašnjenja da smrtni list ne smije biti stariji od 45 dana je nenamjerni propust zbog kojeg se ispričavamo. Smrtni list se prihvaća neovisno o tome kad je izdan”, odgovorili su. U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu da se u slučaju smrti pretplatnika smatra da su nasljednici, odnosno članovi zajedničkog kućanstva izrazili volju za nastavkom pretplatničkog ugovora ako se nastave koristiti ugovorenim uslugama, piše 24sata.
Vijesti.hr