ZANIMLJIVA PRENAMJENA

Što će se odvijati u prvom paviljonu Centralne gradske tržnice nakon promjene zakupca? Evo plana

Nakon postupka licitacije tvrtki Parve d.o.o prvi paviljon na Centralnoj tržnici

Na natječaj za zakup I Paviljona na Centralnoj tržnici, raspisan u rujnu, pristigle su tri ponude te je nakon provedenog postupka licitacije donesena Odluka o odabiru napovoljnije ponude – trgovačkog društva Parve d.o.o., Rijeka, uz mjesečnu zakupninu od 16,20 eura po metru kvadratnom (bez PDV-a).

Podsjećamo, nakon detaljno provedene analize, koja je u cilju imala revitalizaciju riječke tržnice, 25. rujna 2024. godine je objavljen javni natječaj za I Paviljon na Centralnoj tržnici.

Poslovni prostor se prema natječaju daje u zakup kao grupirano prodajno mjesto, a namijenjen je različitim djelatnostima koje obuhvaćaju trgovačku djelatnost s prodajom i degustacijom prehrambenih proizvoda; ugostiteljsku djelatnost s mogućnostima pripreme, usluživanja i konzumacije hrane, slastica, pića i napitaka sa degustacijom. Također, prostor omogućuje pripremu i usluživanje pića i napitaka s degustacijom, kao i organizaciju prigodnih edukativno-zabavnih manifestacija.

Preostali dio prostora namijenjen je zajedničkim dijelovima, uključujući prostore za konzumaciju i degustaciju, čime se stvara ugodno okruženje za sve posjetitelje.

Do krajnjeg roka za dostavu prijava, 10. listopada 2024. g. do 15:30 sati, zaprimljene su prijave triju poslovnih subjekata, od kojih jedna prijava nije bila valjana obzirom da nije dostavljena potrebna potvrda trgovačkog suda.

Nakon provedenog postupka licitacije donesena je Odluka o odabiru gore navedene napovoljnije ponude, tvrtke Parve d.o.o. Zakupniku se daje u zakup poslovni prostor u I paviljonu na Centralnoj tržnici u Rijeci površine 943 kvadratnih metara na vrijeme od 20 godina, a stupanje u posjed zakupnika je predviđeno po pismenom pozivu zakupodavca, nakon što zakupodavac oslobodi prodajni prostor od osoba i stvari te nakon što prodajni prostor dobije samostalni priključak za vodu i struju.

Isto je previđeno u roku od 6 mjeseci od sklapanja ugovora sa zakupnikom.

“Vizija je u tom objektu istaknuti šaroliku gastro scenu uz gostovanja poznatih hrvatskih i inozemnih chefova uz naglasak na lokalne namirnice. Također, planirana je organizacija gastro festivala, kulturnih radionica, predavanja, predstava i ostalih zabavnih te kulturnih manifestacija,” otkrio je direktor tvrtke Parve Matija Blažević.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari
Povezani sadržaj
Nema povezanog sadržaja