PRILAGOĐENI ŽIVOTU I POTREBAMA ZAJEDNICE

Zašto su pop-up dućani postali omiljeno mjesto za kupovinu?

Studenac je prije dvije godine pokrenuo uspješan projekt pop-up dućana

Trgovački lanac Studenac prije dvije godine pokrenuo je projekt otvaranja dućana koji su u potpunosti prilagođeni stilu života i potrebama lokalne zajednice

U hladu je 30 stupnjeva, gužva u prometu nikad veća, vama nedostaje nekoliko namirnica za ručak, a najbliža trgovina nalazi se predaleko od vašeg doma? Što biste dali da vam je trgovina udaljena od kuće na samo par koraka i da je sve što trebate kako biste obavili kupnju jedan par natikača i malo dobre volje? S druge strane, zamislite da pokraj vaše omiljene plaže postoji trgovina u čijoj se ponudi nalazi apsolutno sve što je potrebno za odmor iz snova.

Vođen željama svojih kupaca i potrebama zajednice, trgovački lanac Studenac odlučio je promijeniti stvari i omogućiti brzu te kvalitetnu kupovinu tamo gdje postoji potražnja, a nedostaje ponude. Prije dvije godine pokrenuo je pilot-projekt pop-up dućana, kako bi novim modelima trgovina povećao kvalitetu i iskustvo kupovine svojih kupaca. Nakon što se projekt pokazao uspješnim, Studenac je duž Jadranske obale otvorio devet novih pop-up objekata. No, po čemu su oni tako posebni?

Pop-up dućani prostorno ne zadiru u okruženje, a odgovaraju na trenutne potrebe zajednice u kojoj se nalaze

Studenac pop-up?

Studenac pop-up dućani privremene su trgovine mješovitom robom postavljene na atraktivnim lokacijama, često tijekom turističke sezone ili posebnih događanja, gdje postoji velika potražnja za proizvodima, ali nedovoljna ponuda. Riječ je o mobilnim objektima koji se premještaju sukladno potrebama kupaca, s ciljem kvalitetnog odgovora na trenutačne potrebe zajednice u kojoj se nalaze. Posebni su jer ne interveniraju u urbanistički u prostor, odnosno poštuju okruženje u kojem se nalaze, a istovremeno zadovoljavaju potrebu zajednice za proizvodima i uslugama. Ponudom prilagođenom potrebama kupaca područja na kojem se nalaze, posebno TO GO asortimanom gotovih i polugotovih jela te toplih napitaka i svježih voćnih sokova, pop-dućani su u kratkom roku osvojili srca svojih posjetitelja.

Pop-up dućani postali su mjesta susreta, razgovora i stvaranja novih prijateljstava

Pop-up dućani postali su sinonim za gostoljubljivost

Međutim, Studenac pop-up dućani nisu samo trgovine s optimalno prilagođenom ponudom proizvoda, već i mjesta susreta, razgovora, stvaranja novih prijateljstava, ali i pozitivnih uspomena. Turisti ovdje često dobivaju korisne informacije o lokalnim atrakcijama, kulturnim događanjima i najboljim mjestima koja trebaju posjetiti, a lokalni stanovnici koriste ove dućane kao mjesta druženja i obavljanja brze kupovine u trenucima kada nemaju ni vremena ni volje provjeravati stavke na unaprijed pripremljenom popisu. Pop-up dućani Studenca postali su tako sinonim za gostoljubivost i podršku zajednici, pružajući više od same prodaje proizvoda. U njima se posjetitelji osjećaju kao kod kuće, dok s druge strane uživaju u čarima kvalitetne ponude i lokalnog načina života.

Ksenija Posedel otkrila je po čemu su pop-up dućani posebni i zašto ih kupci vole

Posjetili smo Studenac pop-up u Novigradu

Kako bismo se i osobno uvjerili u posebnost pop-up iskustva kupovine, odlučili smo posjetiti prvi pop-up dućan Studenca otvoren 2022. u kampu Sirena u istarskom Novigradu. Tamo nas je dočekala Ksenija Posedel, voditeljica dućana koja u njoj radi od prvog dana. Zamolili smo je da nam iz prve ruke otkrije po čemu su pop-up dućani jedinstveni i zašto ih njeni kupci toliko hvale. „Ponuda u dućanu prilagođena je potrebama naših svakodnevnih gostiju i to je razlog zašto nas kupci obožavaju. Iznenađeni su kako sve ono što im je potrebno mogu pronaći u tako malenom prostoru. Stalno komentiraju kako im puno znači imati na raspolaganju trgovinu koja se nalazi tako blizu plaže i kampa, posebno u pauzama od kupanja kada im je potrebno osvježenje, ali i na kraju dana kada odlaze prema kućama. Osim toga, iznimno su zadovoljni brzinom usluge, jer su proizvodi posloženi sukladno njihovoj svakodnevnoj potrošnji pa je kupovina brza i efikasna. U svakom slučaju smo im blizu i ‘usput’ pa tu dozu bezbrižnosti i komfornosti čini mi se jako cijene kad su na odmoru“, istaknula je Ksenija.

Međutim, nije nas samo zanimalo zašto su pop-up dućani tako drage kupcima, već i kako je raditi u takvom okruženju. „Posao je vrlo dinamičan i s obzirom na to da obožavam komunikaciju i rad s kupcima, ne predstavlja mi napor, već zadovoljstvo. Svakodnevno upoznajem ljude iz raznih dijelova svijeta, a posebno mi je drago kada kupcima mogu pomoći savjetima o lokacijama koje bi trebali posjetiti dok su u Novigradu”, za kraj je objasnila Ksenija.

Direktor prodaje u Studencu, Branko Damjanac istaknuo je kako su pop-up dućani odličan primjer održivog poslovanja usmjerenog prema podizanju kvalitete života zajednice

„Proširit ćemo koncept pop-up dućana“

Uspješnost modela pop-up dućana te inovativan pristup kojim obogaćuju lokalnu ekonomiju i turističku ponudu, potvrdio nam je i Branko Damjanac, direktor prodaje u Studencu. „Studenac se ponosi time što uvijek osluškuje potrebe i želje svojih kupaca. Naš je cilj osigurati da svaki pop-up dućan pruža vrhunske proizvode i usluge koje naši kupci na određenoj lokaciji žele i očekuju. Koncept pop-up dućana odličan je primjer održivog poslovanja usmjerenog prema podizanju kvalitete života zajednice. On minimalno zadire u prostorno okruženje, a maksimalno se prilagođava svakodnevnom stilu života lokalnog stanovništva i potrebama kupaca koji ga posjećuju. U skladu s time, ovaj koncept planiramo proširiti u kampovima, na plažama, urbanim središtima na jadranskoj obali, ali i u kontinentalnom dijelu zemlje. Kroz stalne inovacije i prilagodbe, želimo osigurati da naši dućani uvijek zadovoljavaju očekivanja kupaca i pružaju im jedinstveno iskustvo kupovine” zaključio je Damjanac.

Krajem ovoga mjeseca Studenac će s čarima pop-up dućana upoznati i sve posjetitelje teniskog turnira  ATP Croatia Open Umag. Ljubitelji tenisa tako će dobiti priliku u pauzama od napetih teniskih susreta okrijepiti se „I sitno i bitno“ ponudom Studenca te u vrućim ljetnim danima upoznati prednosti brze i efikasne pop-up kupovine. (promo)

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari