12. MYSTERY SHOPPING DAN: U Rijeci 30. ožujka o kvaliteti usluge u turizmu

Mystery shopping dan, dan posvećen kvaliteti usluge i njenom unapređenju u turizmu, ove godine održava se u Rijeci

Cilj ove konferencije, koja će se održati 30. ožujka u Grand hotelu Bonavia, je sudionicima pružiti niz korisnih znanja, uz primjere raznih uspješnih metoda za unaprjeđenje izvrsnosti koju zahtijeva današnji gost.

„Ove godine kao domaćina konferencije odabrali smo upravo Rijeku, grad koji puno pažnje posvećuje kvaliteti u turizmu. Svi posjetitelji doznat će gdje su oni u odnosu na druge, kada se radi o navedenim kriterijima u postizanju kvalitete i što je najvažnije naučiti o tome kako je postići. Prezentirat ćemo iznimno zanimljive rezultate istraživanja Tajni gost gdje ćemo na aktualnim primjerima pokazati trenutno stanje kvalitete usluge na nivou Hrvatske , ali i pokazati kako su se neki subjekti popravili i mnogo naučili.“, istaknula je Sanja Gomuzak, direktorica tvrtke Heraklea, organizatora ove konferencije.

Mystery shopping dan - konferencija za medije

Istaknuti govornici, uz bogat strukovni i poslovni program, prenijet će svoja iskustva, znanja i poslovna ostvarenja, a interaktivnost i networking dio su ovog događanja.

„Županija podržava ovaj projekt svjesna važnosti ukupne kvalitete usluga, odnosno zadovoljavanja svih potreba današnjeg, suvremenog turista. Nadam se da ćemo ovom konferencijom svi mnogo naučiti i unaprijediti kvalitetu.“, dodala je Melita Raukar, pročelnica Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj Primorsko goranske županije.

Premijerno će se prezentirati i rezultati istraživanja Ljeto 2015. (mjerenje kvalitete usluge u turizmu), a sudionici će prisustvovati godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu.

„Dajemo apsolutnu podršku istraživanju kvalitete u turizmu jer to predstavlja sinonim razvoja i daljnjeg uspjeha u turizmu, čemu Kvarner teži kao turistička destinacija. Sve to doprinosi zadovoljstvu gosta, koji nas onda preporučuje ostalima i ponovno se vraća na destinaciju.“ – istaknula je Marica Mogorović, stručna suradnica Turističke zajednice Kvarnera.

Uz pokrovitelje Primorsko goransku županiju i Grad Rijeku, partner projekta je i TZ Grada Rijeke, a njen direktor Petar Škarpa izjavio je kako Turistička zajednica grada Rijeke već pet godina mjeri kvalitetu u turizmu u čak 10 kategorija te su zadovoljni dobivenim rezultatima.

„Zadovoljan gost je gost koji se vraća, dok oni nezadovoljni odlaze baš zato što su nezadovoljni kvalitetom usluge.“ – zaključio je Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke.

[highlight] Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, uz prethodnu prijavu na web stranici http://goo.gl/forms/M16uv1ZJqp. [/highlight]

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari