Dijelom riječke zaobilaznice vozi se jednim prometnim trakom u smjeru Zagreba što znatno usporava kretanje vozila pa se stvaraju i dugačke kolone
Zbog oštećenja cestovne prijelazne naprave-dilatacije na mostu Rječina na autocesti A7 između tunela Katarina i tunela Trsat u smjeru mosta Krk promet se odvija jednom prometnom trakom uz ograničenje brzine od 40 km/h. “Molimo korisnike za dodatan oprez i poštivanje prometne signalizacije.”, poručuju iz Hrvatskih autocesta
“Uvijek u najgore vrijeme, kada su ljetne gužve”, “Dabogda stajali u koloni! Radnika ni na mapi”, “A gdje su radnici?”…samo su neki od jučerašnjih i današnjih komentara gnjevnih vozača koji redovito koriste autocestu A7 Rijeka – Zagreb odnosno njezin dio koji kolokvijalno nazivamo “riječka zaobilaznica” kako bi stigli na svoja odredišta.
Naime, na dijelu prometnice od tunela Katarina do tunela Trsat u smjeru Zagreba promet je usporen znakovima i sveden na jedan prometni trak što u vrijeme najintenzivnijeg odvijanja prometa dovodi do stvaranja kolona vozila. To upravo izluđuje riječke vozače!
Sve je objašnjeno kvarom odnosno dotrajalošću takozvanih prijelaznih naprava na kolniku – a to je nešto za što se, prema našim saznanjima, zna već dulje vrijeme, no eto uvijek se nekako čeka ‘zadnji čas’ da se krene u intervencije na popravku. A iz HC-a će se uvijek optilike čuti samo jedan odgovor – ‘Sve radimo u interesu vozača i njihove zaštite’…
Nitko ne rogobori protiv potrebe za radovima na održavanju prometnice, no vozače nervira što radova – nema. Barem ‘nitko živ’ nije od jučer vidio nijednog radnika na tom dijelu, ili bilo kojem drugom dijelu riječke zaobilaznice na kojoj se često promet ‘umjetno’ usporava a radovi se ne odvijaju tempom kojim bi vozači željeli, ili se – uopće ne odvijaju.
“Uopće nije riječ o našoj ‘komociji’, premda bi normalno odvijanje prometa trebala biti najnormalnija stvar na svijetu, no ovakvim učestalim usporavanjima prometa gubi se dragocjeno vrijeme vozača. Kasnimo na posao i uopće najviše pati poslovni sektor što je toliko velika šteta da ju je teško i izračunati”, javio nam se sa svojim mišljenjem o ovome problemu jedan čitatelj.
Upit o ovome poslali smo i Hrvatskim autocestama. Odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.