Arriva Hrvatska u 14 europskih zemalja širi glas o projektu EPK

Potpisivanjem ugovora između Arrive i EPK zaokružen je dogovor o partnerskoj suradnji koji je započeo oslikavanjem autobusa Arrive u vizuale Europske prijestolnice kulture, a nastavlja se promocijom Rijeke 2020 među Arrivinim zaposlenicima diljem Europe

Vedran Tomičić, član uprave Autotransa koji djeluje u sastavu Arriva grupe i Emina Višnić direktorica tvrtke Rijeka 2020 potpisali su u Rijeci Ugovor o poslovnoj suradnji.

Tim činom i formalno je zaokružen dogovor o suradnji na projektu „Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture“ koja je započela već u rujnu. Tada je autobus Arrive oslikan vizualima projekta Europske prijestolnice kulture krenuo na predstavljanja EPK projekta i kulturnih programa za 2020. na kojima se u Rijeci očekuje 1.000.000 posjetitelja. Do danas je na kotačima Arrivinog autobusa predstavljanje održano u Rovinju, Puli, Zagrebu, Varaždinu i Ljubljani, a uskoro kreće i promocija u inozemstvu.

Svoj doprinos inozemnoj promociji Europske prijestolnice kulture dat će i Arriva Hrvatska, a o njegovom značaju najbolje govore brojke. Naime, Arriva je jedna od najvećih prijevozničkih kompanija u Europi koja posluje u 14 zemalja i zapošljava više od 60 000 djelatnika. Do svih njih, zahvaljujući Arrivi Hrvatska, doprijet će glas o prestižnoj tituli koju nosi Rijeka, bit će im prezentiran kulturni program za 2020., a zasigurno najbolju pozivnicu uputit će im Arriva travel, inače službena agencija projekta EPK koja im osigurava prijevoz, smještaj i ulaznice za programe po posebnim cijenama.

Prilikom potpisivanja ugovora, Emina Višnić direktorica tvrtke Rijeka 2020 izrazila je zadovoljstvo razvojem suradnje i istaknula:

“ Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture tijekom ove jeseni predstavlja bogat kulturno – umjetnički program koji će se u Rijeci održati 2020. godine u okviru nošenja prestižne titule EPK. Izuzetno mi je drago što se partnerski u projekt Europske prijestolnice kulture uključila i Arriva Hrvatska. Autobus Arrive oslikan je vizualima projekta Europske prijestolnice kulture i, u partnerstvu s Arrivom, u ovom veselom autobusu putujemo na predstavljanja EPK programa za 2020. u razne hrvatske gradove. Kulturni program Europske prijestolnice kulture za 2020. obuhvaća preko 250 programa sa gotovo 650 pojedinačnih događanja. U njemu sudjeluje preko 250 naših partnera i suradničkih organizacija iz 40 zemalja Europe i svijeta. Upravo zbog opsežnosti, program predstavljamo sukcesivno, po programskim cjelinama, a nastojimo naša predstavljanja proširiti izvan Rijeke i posjetiti više hrvatskih gradova. U tome nam je Arriva izuzetno koristan partner.“

Vedran Tomičić član uprave Autotransa koji djeluje u sastavu Arrive, izjavio je:

„Ponosan sam što je Arriva Hrvatska, kao vodeći pružatelj usluga autobusnog prijevoza u Hrvatskoj, partner projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture te što je Arriva travel njegova službena agencija. U četrnaest zemalja u kojima posluje, Arriva podržava projekte iz različitih područja uključujući kulturu, a 2018. bila partner nizozemskom Leeuwardenu – Europskoj prijestolnici kulture. Veseli me što za predstavljanje kulturno-umjetničkog programa predstavnici EPK projekta koriste autobus Arrive i njime putuju diljem Hrvatske i inozemstva. Podršku projektu osigurat ćemo i kroz promociju na razini Grupacije, putem mnogobrojnih internih kanala komunikacije kojima ima pristup 60 000 djelatnika Arrive, čime ćemo doprinijeti većoj prepoznatljivosti Rijeke u širim europskim okvirima.“

Potpisivanju je nazočila i Tamara Černeka, direktorica Arrive travel, službene agencije projekta i tim povodom rekla je: „Arriva travel, zajedno s TZ Grada Rijeka već nekoliko godina surađuje na zajedničkoj promociji projekta Rijeka 2020, no potpisivanje ugovora, daje novi značaj našoj suradnji zbog čega smo iznimno zadovoljni. U godini kada je Rijeka Europska prijestolnica kulture, naša turistička agencija obilježit će značajan jubilej – 60. obljetnicu od osnivanja. Tijekom svih tih godina, uvijek smo u programe implementirali kulturu, povijest i tradiciju Rijeke nastojeći je brendirati kao krajnju destinaciju našim korisnicima. Događanja EPK povećat će atraktivnosti naših programa koje ćemo kao agencija ponuditi našim korisnicima ali i kolegama u Grupaciji, što će zasigurno doprinijeti, već sada odličnim turističkim prognozama za 2020.“

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari