AUTOTROLEJ – U 105 DANA 458 KVAROVA! Obersnel: “Većinom manji kvarovi koji ne ugrožavaju sigurnost putnika”

Idi na originalni članak
Foto: Ilustracija (Riječanin)

“Svjedoci smo toga da se veliki broj naših sugrađanki i sugrađana pita jesu li sigurni dok se voze u autobusima”, konstatitao je gradski vijećnik Sandro Vizler

Oglas

Koliko se kvarova na autobusima Autotroleja, za vrijeme prometovanja, dogodilo u razdoblju od 1. studenoga 2018. do 14. veljače 2019. te od 1. studenog 2017. do 14. veljače 2018. kako bi mogli usporediti brojke?“, pitanje je koje je član Gradskog vijeća Grada Rijeke Sandro Vizler – temeljem svoga prava kao gradski vijećnik Gradskog vijeća Grada Rijeke – postavio direktoru KD “Autotroleja” d.o.o. Albertu Kontušu.

Sandro Vizler je svoje pitanje temeljio na događajima posljednjih mjeseci (OVDJE), kako je naveo:

“U posljednje vrijeme smo svjedoci učestalih kvarova na autobusima KD Autotrolej. Riječ je zabrinjavajućoj pojavi koja, uz nedostatak vozača, utječe na kvalitetu pružanja usluge i dovodi u pitanje funkcioniranje javnog prijevoza na zadovoljavajući način.

Foto: M. Šegota – Problemi u prometu – Rijeka i okolica

Vjerujem da moju zabrinutost smatrate opravdanom jer svjedoci smo toga da se veliki broj naših sugrađanki i sugrađana pita jesu li sigurni dok se voze u autobusima, a osobnog sam dojma da nam je sustav javnog prijevoza pred kolapsom. Razloga takvom dojmu ima više nego dovoljno: smanjenje broja linija, smanjenje broja polazaka, nedostatak vozača, a sada i mogući propusti u održavanju voznog parka.”, istakao je Sandro Vizler.

Na pitanje postavljeno temeljem insitucije “vijećničkog pitanja” u okviru djelovanja Gradskog vijeća Grada Rijeke odgovorio mu je gradonačelnik Grada Rijeke Vojko Obersnel:

U razdoblju od 1. studenoga 2017. godine do 14. veljače 2018. godine na vozilima Komunalnog društva Autotrolej zabilježena su 342 kvara, dok je u razdoblju od 1. studenoga 2018. godine do 14. veljače 2019. godine zabilježeno 458 kvarova.

Svakako je važno naglasiti da je u najvećem broju riječ o manjim kvarovima koji na bilo koji način ne ugrožavaju sigurnost putnika javnog gradskog prijevoza.”, odgovorio je Obersnel koji je svom odgovoru priložio i tablicu kvarova koja pokazuje, između ostaloga, i na kojim se sklopovima vozila najčešće događaju kvarovi.

Exit mobile version