FLOTA OD 65 VOZILA

Ceste Rijeke spremne su za zimu: Ralice bi na cestu mogle već idućeg mjeseca

Idi na originalni članak

Od idućeg mjeseca počinje zimsko dežurstvo na cestama Primorsko-goranske županije gdje će čak 65 ralica biti spremno osigurati sigurnost i prohodnost na cestama

Oglas

Ines Prendivoj, jedina je žena među vozačima ralica, ali isto tako i jedina koja s nestrpljenjem očekuje prve pahulje.

“Voljela bih da padne puno snijega, da se malo igramo,” kaže Ines koja već četiri godine vozi ralicu. Dosad je nijedna zima nije uspjela pokolebati pa tako, kaže za Kanal Ri, neće ni ova.

Jedan od razloga je taj što su zimski uvjeti, iz godine u godinu, sve blaži. Za ralice to znači – manje posla. Međutim, Ines podsjeća da čak i u takvim uvjetima postoje noći kada u jednom navratu prijeđe i do 300 kilometara. “Kada snijeg padne nema stajanja sve dok ne dođe smjena, a to može trajati i do 12 sati,” objašnjava.

Prve zimske uvjete, osim Ines, dočekat će i još 160 radnika u županiji.

Prije izlaska na cestu sva vozila prolaze obaveznu kontrolu. Goran Spoja, član Uprave Ceste-Rijeka, ističe da je flota dobro opremljena: “Imamo oko 65 vozila zaduženih za čišćenje snijega, posipavanje i sve ostale akcije potrebne u zimskim uvjetima.”

Na provjeru svoje ralice stigao je i Josip Linardić iz Krka. Iako su zime na otocima znatno blaže nego u Rijeci, Josip otkriva da to nije oduvijek bilo baš tako: “Prije su temperature znale pasti i do -11, a danas više nema tih minusa.”

Unatoč lakšim vremenskim uvjetima, vozači ralica uvijek imaju dovoljno posla, posebice zbog problematičnih vozača. “Dok čistimo snijeg često nas pretiču i usporavaju pa ih kasnije ne možemo zaobići,” žali se Josip.

Stoga iz Ceste Rijeke naglašavaju da za sve sudionike u prometu vrijede ista pravila. “Ako se već vozite po snijegu, obavezno je imati zimsku opremu,” poručuje Spoja.

Pod budnim okom vozača ralica proteže se čak 850 kilometara županijskih cesta, uključujući izazovne dionice prema Baškoj i Dobrinju na Krku, piše Kanal Ri.

Pogledajte vide oprilog koji je pripremila Lara Radaković.

Exit mobile version