Suho vrijeme pogoduje izvođačima radova (GP Krk) koji se nadaju kroz desetak dana otkloniti nedostatke na čvoru Orehovica koji su uzrok tome da obnovljeni prometni sustav prošloga tjedna nije prošao tehnički pregled.
Konkretno, to znači da se po izlasku iz tunela Trsat vozi po režimu koji je važio i prije najavljenog puštanja izlaza Sušak u promet; a protočnost prometa je bolja nego za vrijeme izvođenja radova jer je uklonjena privremena prometna signalizacija.
Do daljnjega ćemo tako slušati sada već uobičajenu obavijest HAK-a kako je „na riječkoj obilaznici (A7) zbog radova na čvoru Orehovica za sav promet zatvoren izlazni krak za Sušak“.
izvođač radova i investitor po dovršetku korekcija uočenih nedostataka moraju Ministarstvu pomorstva i prometa poslati novi zahtjev za tehnički pregled što će svakako dodatno produljiti rok za puštanje izlaza Sušak u promet. Podsjetimo, investitor posla vrijednog oko tri milijuna kuna su Hrvatske ceste.
No koliko god i investitori, i izvođači radova i korisnici prometnica bili nezadovoljni ovim produženjem roka obnove čvora Orehovica, poučeni dosadašnjim (užasnim) stradanjima na tom prometnom čvoru, bolje je da se sve napravi baš onako kako treba – pa neka i najstroži porometni stručnjak bude zadovoljan – nego da na cesti strada ijedan sudionik u prometu.