EVO DETALJA

Dječji vrtić Rijeka i Učiteljski fakultet u Rijeci predstavili inovativan model stručne prakse studenata budućih odgojitelja

Idi na originalni članak

Dječji vrtić Rijeka i Učiteljski fakultet u Rijeci na državnom stručnom skupu održanom u Zagrebu u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje predstavili inovativan model stručne prakse studenata budućih odgojitelja.

Oglas

Državni stručni skup za djelatnike dječjih vrtića pod nazivom „Odnos suvremene teorije i suvremene odgojno-obrazovne prakse u području ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja“ održan je 27. i 28. rujna 2023. godine.

Na stručnome je skupu projektni tim Učiteljskog fakulteta u Rijeci i Dječjeg vrtića Rijeka predstavio projekt koji zajedno provode od akademske/pedagoške 2022./2023. godine, a radi se o projektu naziva „Model integrirane stručne prakse studenata budućih odgojitelja: društveno korisno učenje i pomoć poslodavcima u osiguravanju nedostatnog broja stručnog kadra u radu s djecom rane i predškolske dobi“. Najvažnije je obilježje projekta nov pristup organiziranju stručne prakse. Studenti, naime, u odgojnim skupinama borave svakodnevno po tri sata, i to tri mjeseca u kontinuitetu, što im, uz izvrsne mentore, omogućuje iskustveno povezivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.

O aspektu rada stručnih djelatnika Vrtića u sklopu projekta, na stručnom su skupu govorile odgojiteljice Ivana Crnić, Nataša Slavić Mudrovčić i Ines Šipić te stručna suradnica pedagoginja Sanja Margeta (Centar predškolskog odgoja Maestral).

Voditeljica projekta, predstojnica Centra za istraživanje djetinjstva na Učiteljskom fakultetu u Rijeci, prof. dr. sc. Lidija Vujičić, posebno je istaknula značaj kvalitetne suradnje među svim dionicima koji u projektu participiraju, a to su nastavnici Učiteljskog fakulteta, studenti 3. godine Studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te odgojiteljice, stručna suradnica pedagoginja i ravnateljica Dječjeg vrtića Rijeka. Upravo je sinergijsko djelovanje omogućilo vrijedne i zapažene rezultate u realizaciji projekta. Naime, model rada koji je predstavljen na državnom stručnom skupu, od strane je stručne javnosti prepoznat kao inovativan i vrlo poticajan doprinos mogućeg prevladavanja nedostatka stručnih djelatnika u predškolskim ustanovama.

Na državnom je stručnom skupu sudjelovalo više od 500 stručnjaka iz područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj (uživo i online) te valja naglasiti značaj stručnog doprinosa projektnog tima unaprjeđenju djelatnosti kako u našem gradu tako i šire.

Exit mobile version