S AKTUALNOG SATA SJEDNICE GRADSKOG VIJEĆA

Filipović: Riječka zaobilaznica postala je zapravo gradska cesta, tranzitni promet treba maknuti

Foto: Riportal

Grad Rijeka s HAC-om radi i na projektu rasterećenja, u jednom manjem djelu i čvora Diračje. Filipović i tu očekuje neke promjene, čak i u ovoj godini

U četvrtak je održana 26. sjednica Gradskog vijeća Grada Rijeke.

Prije rasprave o točkama dnevnog reda, tijekom Aktualnog sata 26. sjednice vijećnici su izvršnoj vlasti postavili niz zanimljivih pitanja.

Marin Barać (SDP) postavio je pitanje u kojoj su fazi radovi na čvorovima Orehovica, Kozala i Škurinje na riječkoj zaobilaznici.

Gradonačelnik Marko Filipović je odgovorio kako je na čvoru Škurinje planirana izgradnja dva nova rotora, te kako je omogućeno i skretanje iz smjera Zagreba prema cesti D403 što je dodatno poboljšalo prometnu situaciju. Dodao je kako očekuje da će radovi na izgradnji rotora započeti čim se odabere izvođač radova te kako će radovi trajati godinu i pol do dvije te da će po njihovom završetku Osječka ulica biti na adekvatniji način povezana sa zaobilaznicom te da će se rasteretiti od prometnih gužvi.

Što se tiče čvora Kozala gradonačelnik je istaknuo kako je projektiranje u tijeku te kako bi radovi trebali započeti sljedeće godine kada se završi ishodovanje sve potrebe dokumentacije, provedu postupci javne nabave i odabere izvođač radova.

Gradonačelnik je rekao kako su radovi na čvoru Orehovica započeli, kako su vrijedni 6,9 milijuna eura te kako je rok za dovršetak radova oko 15 mjeseci. Njihovim završetkom omogućit će se ulaz vozila prema Zagrebu i izlaz vozila ne samo na čvor Orehovica nego i uključivanje sa čvora Orehovica u smjeru zapada što će povoljno utjecati i na rasterećenje prometa na tom djelu grada.

Dodao je kako radovi idu svojim tokom, iako bi on osobno bio zadovoljan kada bi se oni odvijali i malo brže.

Kazao je i kako s HAC-om rade i na projektu rasterećenja, u jednom manjem djelu i čvora Diračje te kako i tu očekuje neke promjene čak i u ovoj godini.

Gradonačelnik je rekao i kako je riječka zaobilaznica postala zapravo gradska cesta te je spomenuo, kako je rekao, pravu zaobilaznicu, od hrvatsko-slovenske granice, odnosno da se sa područja Općine Matulji napravi prometna veza sa Čavlima kako bi se tranzitni promet maknuo sa zaobilaznice.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari