Od prodanih ulaznica i kotizacija za čašu dio novca će biti uplaćen malenom Teu Jelenoviću s Krka koji je na liječenju u Njemačkoj
Proizvođači vina i delicija (rakija/likera, suhomesnatih proizvoda, čokolade, ulja) iz Hrvatske, Makedonije te Bosne i Hercegovine prepoznali su važnost predstavljanja svojih proizvoda na Kvarneru kao značajnog turističkog tržišta u Hrvatskoj.
„Znali smo da će festival uspjeti, no ovo što smo vidjeli i doživjeli oduševilo je i najzahtjevnija nepca“, rečenica je koja se najčešće čula od posjetitelja i izlagača na prvom izdanju Međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2017. održanog 22. i 23. veljače 2017. godine u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka – Guvernerovoj palači u Rijeci.
„Više od 70 izlagača s više od 300 različitih vrsta vina, poznati sommelieri i predavači, ljubitelji vina, stručne radionice i edukativna predavanja, dio su ovoga festivala kojega je posjetilo više od 600 posjetitelja koji su pokazali da je ovakva manifestacija nedostajala Rijeci i Kvarneru“, istaknuo je Žarko Stilin, organizator festivala i direktor marketinške agencije aha marketing d.o.o.
Izuzev izlagača gostiju, posjetiteljima su svoju ponudu predstavile udruge domaćini Jarbola i Žlahtina, a organizator je cijelu manifestaciju začinio Kvarnerskom zaštićenom notom – Grobničkim dondolašima i Bakarskim baškotima.
Od prodanih ulaznica i kotizacija za čašu dio novaca će biti uplaćen malenom Teu Jelenoviću s Krka koji je na liječenju u Njemačkoj.
„Festival je zaživio i vjerujemo da će živjeti još mnogo godina“, poručili su organizatori i pozvali sve zainteresirane izlagače i posjetitelje na drugo izdanje WineRi koje će se održati 2. i 3. veljače 2018. godine. Također su zahvalili svim izlagačima, posjetiteljima, sponzorima i suorganizatorima zbog kojih je i uspio WineRi 2017.