PROJEKT KOJI OBEĆAVA

Riječka prometna revolucija: Ulica Riva postat će dvosmjerna, Adamićevom samo autobusi i taksi, bez kamiona u centru grada!

Idi na originalni članak
Pixsell - Grad Rijeka

Danas je predstavljen projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403

Oglas

Na predstavljanju projekta sudjelovali su Oleg Butković, ministar mora prometa i infrastrukture, Vojko Obersnel, gradonačelnik Grada Rijeke i Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka.

Oleg Butković, Vojko Obersnel, Denis Vukorepa i Duško Grabovac

Projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403 realizira Lučka uprava Rijeka, uz potporu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Radove u vrijednosti 36,225 milijuna kuna s PDV-om izvodit će GP KRK d.d. čija je ponuda na javnom natječaju odabrana, kao ekonomski najpovoljnija.

Spajanje ceste D404 i D403, produžetak ulice Riva

Vukorepa: Neće više biti kamiona na Trgu Žabica

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka je kazao kako spojna cesta lučkog područja s državnom cestom D 403 osigurava prometnu povezanost lučkog terminala za generalne terete u Bazenu Rijeka s državnom cestom D 403 koja je glavni cestovni ulaz na novi Zagreb Deep Sea kontejnerski terminal. Rok za izvršenje radova iznosi 300 dana od datuma potpisa Ugovora s odabranim izvođačem radova.

“Interna spojna cesta lučkog područja je njen fizički nastavak prema istoku kroz lučko područje u Bazenu Rijeka čijom izgradnjom prestaje potreba za ulaz, odnosno izlaz teških kamiona na Trgu Žabica i na vrlo prometnu gradsku ulicu Riva u centru grada”, rekao je Vukorepa te dodao kako je odabir koncesionara za Zagrebačku obalu pomaknut za početak svibnja budući da su od ponuditelja dobili dodatna pitanja.

Pristup industrijskoj baštini – Metropolisu

Govoreći o značaju ovog projekta gradonačelnik Vojko Obersnel je naglasio njegovu važnost u kontekstu daljnjeg razvoja riječkog prometnog pravca.

Ova spojna cesta uz njenu funkciju u izgradnji Zagrebačkog terminala imat će i javnu funkciju, odnosno omogućit će pristup kompleksu lučkih skladišta – Metropolisu, industrijskoj baštini koja je trenutno nedostupna unutar lučkog područja.

Rušenje skladišta 7

Grad Rijeka je još 2013. g. angažirao tvrtku Rijekaprojekt na izradi nekoliko varijanti moguće izgradnje pristupne ceste Metropolisu. Izrađeno je 5-6 rješenja, od kojih niti jedno nije aplicirano jer je tadašnje rukovodstvo Lučke uprave Rijeka inzistiralo na tome da ta prometnica bude interna lučka prometnica.

Zahvaljujući razumijevanju ravnatelja Vukorepe i promjeni karaktera ove ceste, sada će se u dijelu ispred starih skladišta Metropolisa izgraditi javna cesta, koja se može produžiti do Žabice. Sve skupa će doprinijeti rasterećenju prometa na Žabici i poboljšanju prometne strukture i učiniti Metropolis dostupnim za daljnji razvoj i stavljanje u funkciju za druge sadržaje.

Obersnel: Izvrsna suradnja s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture

Gradonačelnik je izrazio uvjerenje kako će se, zahvaljujući izvrsnoj dosadašnjoj suradnji i razumijevanju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, zajedno naći načina da se izgradi preostali dio od Metropolisa do Žabice.

Predstavljanje projekta izgradnje spojne ceste lučkog područja s cestom D 403

Time bi se postiglo da se izvrši reorganizacija prometa u centru grada, ulica Riva bi postala dvosmjerna, a Adamićeva ulica služila isključivo javnom gradskom saobraćaju i taksi službi, pa bi se faktički oko Rijeke napravio prometni prsten, koji bi spojio cestu D404 i cestu D403, a promet teških teretnih vozila u potpunosti preusmjerio izvan centra grada.

“Interes nam je zajednički, s jedne strane da realiziramo investicije koje potiču razvoj kao i da potičemo investicije koje olakšavaju, odnosno unaprjeđuju život građana Rijeke”, rekao je gradonačelnik.

Butković: Izvrsna suradnja s gradonačelnikom Obersnelom odnosno Gradom Rijeka

Oleg Butković, ministar mora prometa i infrastrukture kazao je kako, za razliku od ceste D403, ovo nije financijski veliki zahvat, budući da je riječ o nešto više od 32 milijuna kuna, za koji je trebalo izmijeniti prostorno-plansku dokumentaciju, što je Grad Rijeka u suglasju s Lučkom upravom i napravio.

Butković je naglasio kako je, bez obzira na političke razlike, suradnja s gradonačelnikom Obersnelom, odnosno Gradom Rijeka bila izvrsna i nastavit će se i u budućnosti.

CEF projekt Unaprjeđenje infrastrukture

“Postigli smo to da se u različite projekte na području grada Rijeke u posljednjih 4-5 godina uložilo preko 400 milijuna eura. Vlada RH će za desetak dana donijeti odluku i o koncesionaru za luku Porto Baroš, a uskoro će se otvoriti i ponude za odabir izvođača prve dionice pruge dvosmjernog kolosijeka prema Rijeci”, rekao je ministar Butković.

Projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403 predstavio je Rene Lustig, dipl.ing.građ. iz Rijekaprojekta koji je kazao kako će lučka spojna prometnica biti duga 695 metara i imat će obostrane potporne zidove, a jednim će dijelom, nadvožnjakom visokim 40 metara preći preko operativnog područja luke. U kontekstu potpunog spajanja ceste D404 i D403, odnosno produžetka ulice Riva, čime se otvaraju nove mogućnosti povezivanja mreže javnih prometnica, bit će potrebno u tri faze izgraditi još 1250 metara ceste, rekao je Lustig.

Lokacija buduće spojne ceste lučkog područja

Nakon predstavljanja projekta lokaciju buduće spojne ceste ministar Oleg Butković, gradonačelnik Vojko Obersnel, Denis Vukorepa i predsjednik Uprave Luke Rijeka Duško Grabovac obišli su lokaciju buduće spojne ceste te gradilište CEF projekta
„Unaprjeđenje infrastrukture u luci Rijeka – Bazen Rijeka“ (POR2CORE-RijekaBasin) kao i radove na projektu rušenja skladišta 5,6 i 7 u Bazenu.

CEF projekt Unaprjeđenje infrastrukture

 

Exit mobile version