(FOTOGALERIJA) ROTOR ZVAN ČEŽNJA: Stanovnici Srdoča, Rešetara i dalje… nek` vam je strpljenje i dalje vrlina!

Idi na originalni članak
Foto: Riječanin

Početkom ljeta obećani rok završetka radova – 1. rujna – sada očigledno nije ispoštovan; štoviše krenulo se u nove zahvate u Ulici Martinkovac

Oglas

Ispod budućeg rotora odnosno na spoju Martinkovca i Ulice M. Krleže već je iskopano tone i tone materijala kako bi se riješio problem oborinskih voda, no prije nekog vremena otvoren je i „novi front“ odnosno novi iskop u Ulici Martinkovac čija dubina i duljina sugerira kako posao neće tako brzo biti završen.

Prometne gužve na tom izrazito prometnom pravcu, spoju središta Rijeke sa zapadnim dijelovima grada prema Kastvu, i dalje su veoma velike a vozači pored toga što moraju čekati pred semaforom koji regulira naizmjenični promet usput se „nagutaju“ i gomile prašine s gradilišta odnosno iskopa kraj kojih prolaze.

Nije lako vozačima, nije lako radnicima, a najmanje je lako stanovnicima tog dijela grada koji muku muče s transportnim problemima. No ne preostaje im ništa drugo do strpljenje i nada da će im budući rotor, kada jednoga dana napokon bude izgrađen, znatno olakšati prometovanje do doma.

Podsjetimo, gradnja rotora Martinkovac započela je 16. listopada prošle godine i trebala je biti završena za 5 mjeseci, ali je rok produljen najprije za tri mjeseca te je posao trebao biti završen sredinom lipnja.

Međutim, niti taj rok nije ispoštovan, pa je proiduljen do 1. rujna. Danas je 4. rujna, a fotogradfije vam sve govore…

Iz Hrvatskih cesta u lipnju su priznali da će gradilište biti aktivno i u turističkoj sezoni, no kako vidimo radovi se produljuju i na posezonu –  i dalje su na snazi ograničenja u prometu, gužve i čekanja u kolonama…

Lokalno stanovništvo koje većinom koristi ovu prometnicu već je na rubu živaca – posebno se to odnosi na stanovnike Rešetara i Srdoča.

Za ovoliko kašnje, podsjećaju  iz Hrvatskih cesta, jednim dijelom „zaslužni“ su i neriješeni imovinsko-pravno odnosi. Posao vrijedan nešto manje od 10 milijuna kuna povjeren je tvrtki GPP Mikić koja je od uvođenja u posao radila samo na katastarskim česticama na kojima su u cijelosti bili riješeni imovinskopravni odnosi te je stoga dinamika radova u startu kasnila.

Izvođači se pak žale na velik broj kišnih dana tijekom zime, otežan iskop u čvrstoj stijeni, otežane uvjete rada pod prometom, komplicirano  izmještanje elektroenergetskih kabela…

Uglavnom, još mjesec dana i bit će ravno godinu dana od početka radova na izgradnji jednog kružnog raskrižja.

Riječki “rotor zvan čežnja”, možemo ga već sada nazvati…

Foto: Riječanin

 

Exit mobile version