U Malenoj vijećnici Grada Krka, 29. siječnja 2025. godine, održan je 148. sastanak Kolegija u čijim je raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovao i Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.
Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Marino Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Ines Galjanić, voditeljica Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Igor Hrast, voditelj Odsjeka za gospodarstvo i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.
Na početku ovotjednog sastanka, tijekom razmatranja predmetima Pododsjeka za redarstvo, zaključeno je kako će na kupalištu Plav u gradu Krk, u sklopu projekta sanacije, lokacija sanitarnog bloka, po analiziranim prijedlozima nadzornog inženjera, ostati na postojećoj lokaciji kako bi bio što bliže samoj plaži, a na kanalizaciju će se priključiti preko retencije i pumpne stanice jer se nalazi na nižoj koti od kote kanalizacijske infrastrukture.
Mjesnom odboru Skrbčići-Pinezići poklonjen je gradski projektor s platnom radi potrebe njegova korištenja u Društvenom domu Pinezići gdje se odvijaju sastanci, skupovi i druženja, kako mještana i predstavnika Mjesnog odbora, tako i članova različitih udruženja.
Zamjenjuju se usporenici prometa u Plavničkoj ulici
Na inicijativu Mjesnog odbora Krk – zapad, prihvaćena je ponuda tvrtke 4F projekt d.o.o. iz Kraljevice, u iznosu od 1.800,00 eura, za izradu prometnog elaborata vezanog uz zamjenu postojećih, malenih uspornika prometa u Plavničkoj ulici u gradu Krku novima koji će biti postavljeni čitavom dužinom ulice.
Nadalje, prihvaćen je projektantski troškovnik i inicijativa Mjesnog odbora Milohnići da se u dijelu naselja Milohnići riješi problem oborinske odvodnje, i to na način ugradnje oborinske cijevi koja će, umjesto oborinskog kanala, prikupljati vodu. Nastavno na to, angažirat će se odvjetnik da pripremi ugovore o osnivanju prava služnosti te da služnost upiše u zemljišne knjige i katastar nakon što spomenute ugovore potpišu vlasnici čestica.
Krčki karneval na dijelu Obale hrvatske mornarice
Udruzi Kreativni Krk radi organizacije programa ovogodišnjeg Krčkog karnevala odobreno je korištenje javne gradske površine – dijela Obale hrvatske mornarice u samom centru grada Krka – dana 08. i 15. veljače (od 10.00 do 18.00 sati) te 04. ožujka (od 09.00 do 22.00 sata) ove godine. Međutim, Grad Krk nije u mogućnosti osigurati korištenje zakupljene terase ugostiteljskog objekta Galija Al mare, a kao alternativni prostor u slučaju vremenskih neprilika predloženo je korištenje osnovnoškolske sportske dvorane na Trgu krčkih glagoljaša uz obavezno prekrivanje/zaštitu poda posebnim tepisonom.
Vezano uz dopremu pivskih setova, štandova i korištenje priključka na struju, organizatori karnevalskih priredbi moraju se javiti izravno krčkom komunalnom poduzeću Vecla. Uz to, analizirana su i prihvaćena dva prometna elaborata koje potpisuje tvrtka 4F projekt d.o.o.: prvi kojim se planira povećanje stupnja sigurnosti u Vinogradskoj ulici u gradu Krku, blizu srednjoškolskog komplekasa, i drugi koji podrazumijeva uređenje pješačkog prijelaza i postavljanje svjetlećih znakova s mjerenjem brzine i upozorenjem u Ružmarinskoj ulici u gradu Krku, nadomak Hotela Dražica. Procijenjena vrijednost prvospomenute investicije iznosi 15.722,55 eura, a drugospomenute 14.171,50 eura. Za iste je najavljeno i skorašnje provođenje postupka nabave.
U kontekstu rasprave o temama Odsjeka za komunalno gospodarstvo, prihvaćena je inicijativa B. C. iz Krka da se uz rampu za osobe s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću na kupalištu Portapisana u gradu Krku, a koja je trenutno u izgradnji, dograde i stepenice. Prihvaćena je i ponuda za sanaciju izgorjelih električnih instalacija nakon požara na razvodnoj kutiji koja se nalazila na stubištu zgrade smještene na adresi Trg sv. Kvirina 1 u gradu Krku. Nakon provjere vlasništva, donijet će se zaključak o financiranju sanacije pročelja i krova kapele sv. Leonarda u naselju Bajčići, s time da je predmetna investicija s pribrojenim PDV-om procijenjena na 24.860,00 eura.
Raspisuje se natječaj za postavu privremenih objekata
Tijekom rješavanja predmeta Imovinsko-pravne službe, najavljeno je raspisivanje triju natječaja, od čega dvaju natječaja za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata u gradu Krku te natječaja za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (kioska i montažnih objekata) na području Grada Krka. Pritom su detaljno analizirani njihovi sadržaji i definirane određene korekcije.
U sklopu izlaganja o predmetima Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, Gradskoj knjižnici Krk dana je prethodna suglasnost na prijedlog Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu Gradske knjižnice Krk, dok će se o Pravilniku o radu Gradske knjižnice Krk raspravljati na sljedećoj sjednici Kolegija. Na zamolbu Mjesnog odbora Poljica, sukladno ponudi Elektroinstalaterskog obrta Šajeta iz Krka vrijednoj 1.020,00 eura, prihvaćen je trošak rekonstrukcije razvodne ploče i montaže prenaponske zaštite za župnu kuću i zvonik župne crkve svetih Kuzme i Damjana u naselju Poljica.
Novi tereni za tenis
Tijekom obrade tema Odsjeka za gospodarstvo, predstavljeno je i na znanje primljeno idejno rješenje daljnjeg razvoja Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi, odnosno idejno rješenje (triju) teniskih terena s pripadajućom betonskom infrastrukturom (zidovima, tribinama, stepenicama, stazama, rasvjetnim stupovima i signalizacijom), hortikulturom, zemljanim radovima, urbanom opremom (klupama, koševima, rasvjetnim tijelima i sjenilima) i modularnim kontejnerom. Rješenje potpisuje tvrtka SML Studio ML d.o.o. iz Krka, a procijenjena vrijednost radova iznosi 1.413.687,57 eura. Zasad je najavljena analiza usklađenosti predstavljenog zahvata s važećom prostorno-planskom dokumentacijom.
Centar aktivnosti Krk
Nastavno na projekt sanacije i opremanja Centra aktivnosti Krk lociranog na predjelu Dražica u gradu Krku, prihvaćena je ponuda tvrtke Momentum grupa d.o.o. iz Krka, vrijedna 5.940,00 eura bez PDV-a, za stručni građevinski nadzor nad izvođenjem radova na površini za sportske aktivnosti – street workout i slobodnom vježbalištu na otvorenom.
Usvojena je i ponuda Ureda ovlaštenog inženjera elektrotehnike Damir Šiljeg iz Viškova, vrijedna 1.000,00 eura bez PDV-a, za stručni nadzor nad izvođenjem elektrotehničkih instalacija. Također, prihvaćene su i dvije ponude Obrta Agro-Franolić iz Krka: prva, u iznosu od 1.100,00 eura bez PDV-a, za demontažu, pjeskarenje, farbanje i montažu sprava za vježbanje, i, druga, u iznosu od 650,00 eura bez PDV-a, za demontažu, pjeskarenje, farbanje i montažu stupića.
S ciljem uređenja dječjeg igrališta na području Centra aktivnosti Krk usvojene su dvije ponude: prva, Ureda ovlaštenog inženjera Ivan Brdar iz Kostrene, vrijedna 2.000,00 eura, za izradu glavnog projekta i troškovnika, i, druga, Ureda ovlaštenog inženjera geodezije Damjan Milenković iz Krka, vrijedna 800,00 eura bez PDV-a, za izradu geodetskog elaborata za evidentiranje ili promjenu podataka o načinu uporabe katastarske čestice za dio k.č. 2500/2, k.o. Krk-grad. S obzirom na raspisani Javni poziv za Program razvoja otoka u 2025. godini, istaknuto je kako će se na isti aplicirati projektom uređenja dječjeg igrališta iznad plaže Portapisana u gradu Krku.
Na kraju, temeljem Sporazuma o osnivanju Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije, a nakon analize Plana poslovanja za 2025. te pripadajućeg Financijskog plana za 2025. s projekcijama za 2026. i 2027. godinu, prihvaćena je naknada od 2.654,46 eura kojom će se u ovoj godini sufinancirati rad Centra.