Grad Opatija podnio tužbu protiv Autotroleja

Idi na originalni članak
Željko Smojver (direktor Autotroleja) i Ivo Dujmić (gradonačelnik Opatije)

Grad Opatija jučer je na svojim internet stranicama objavio da su podnijeli tužbu protiv komunalnog društva Autotrolej zbog kako navode jednostrane odluke Autotroleja o smanjenju broja polazaka linije 32 za Opatiju, a što predstavlja kršenje ugovora. Priopćenje gradonačelnika Opatije prenosimo u cijelosti:

Oglas

„Grad Opatija, kao što je već rečeno, ispunjava sve odredbe iz ugovora koji je sklopio s Autotrolejem, a isti ugovor obvezuje i Autotrolej.

Stoga, Grad Opatija podnio je Trgovačkom sudu u Rijeci tužbu protiv tvrtke KD Autotrolej d.o.o.

Tužbom Sudu Grad Opatija traži da Autotrolej vrati broj polazaka na onaj koji je bio prije jednostrane odluke Autotroleja o njihovoj redukciji na linijama koje voze i područjem Opatije.Ta je odluka stupila na snagu jučer, 13. svibnja.

Osim tužbe, Grad Opatija putem Trgovačkog suda zahtijeva uvođenje privremene mjere kojom se od Autotroleja zahtijeva da odmah vrati vozni red „na staro“ dakle na režim koji je bio na snazi prije 13. svibnja, kada je Autotrolej reducirao polaske na županijskim linijama, bez traženja prethodne suglasnosti za te izmjene od Grada Opatije.

Da bi zaštitio interese svojih građana, na koje se ova jednostrana odluka Autotroleja trenutno najviše reflektira, Grad Opatija reagira kako je i najavljeno tražeći sudskim putem ispunjenje svojih prava, poštivanje ugovora u cilju zaštite interesa građana.

Ocjenjujemo nedopustivim da Autotrolej svoje poslovanje rješava jednostranim činom, gdje samoinicijativno ukida broj polazaka na tim linijama – dakle „preko leđa“ putnika, što nas navodi na dojam da kroz pritisak javnosti nastoji ucijeniti Grad Opatiju da postupa mimo ugovora.

Gradonačelnik Opatije Ivo Dujmić“

Razlog nemogućnosti pružanja ugovorenih usluga Gradu Opatiji možda upravo leži u činjenici da se Autotrolej uključio u tržišnu utakmicu van domene pružanja komunalne usluge prijevoza putnika te se javlja na natječaje za neke komercijalne linije strašno rušeći cijene kako bi izgurao male autoprijevoznike s tržišta. O tome smo također već pisali…

A tko će podmiriti nastalu štetu u slučaju da Autotrolej izgubi ovaj spor? Građani Rijeke, naravno!

Exit mobile version