GRAD RIJEKA: Integrirani putnički prijevoz vlakovima HŽ-a i autobusima Autotroleja odvija se uspješno

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Gradski će vlakovi na relaciji između Jurdana i Rijeke prometovati s 12 polazaka dnevno, dok će na relaciji Fužine – Rijeka – Fužine biti 14 polazaka dnevno

Sustav integriranog putničkog prijevoza vlakovima Hrvatskih željeznica i autobusima Autotroleja pušten je u funkciju, a vlakovi prevoze putnike od Šapjana na zapadu, do Fužina na istoku, pri čemu putnici koriste jedinstvenu mjesečnu pretplatničku kartu za prijevoz vlakom i gradskim autobusima, podsjetili su danas iz Grada Rijeke.

Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke, kao i Ugovor o poticanju integriranog prijevoza putnika primjenom radničke, studentske, učeničke i umirovljeničke pretplatne karte, potpisan je u lipnju ove godine, kada je organizirana i prva probna vožnja putničkog vlaka na relaciji Rijeka – Šapjane – Rijeka. (OVDJE)

Zajednička mjesečna karta HŽPP – KD Autotrolej vrijedi od 1. rujna 2018., a zajedničkom kartom omogućen je prijevoz vlakom unutar 4 zone te autobusima Autotroleja.

Gradski će vlakovi na relaciji između Jurdana i Rijeke prometovati s 12 polazaka dnevno, dok će na relaciji Fužine – Rijeka – Fužine biti 14 polazaka dnevno.

Cijene mjesečnih karata

zona: Sušak Pećine, Krnjevo i Opatija-Matulji – radnička 350 kuna, učenička i studentska 200 kuna, umirovljenička 175 kuna.
zona: Škrljevo, Meja, Rukavac, Jušići, Jurdani i Permani – radnička 450 kuna, učenička i studentska 250 kuna, umirovljenička 225 kuna
zona: Melnice, Plase i Šapjane – radnička 500 kuna, učenička i studentska 300 kuna, umirovljenička 275 kuna
zona: Zlobin, Drivenik, Lič i Fužine – radnička 600 kuna, učenička i studentska 350 kuna, umirovljenička 325 kuna

Riječ je o početku implementacije integriranog prijevoza na riječkom području kojim se želi postići povećanje broja putovanja javnim prijevozom što će dovesti do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanja sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenja ispušnih plinova.

Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana.

Integrirani putnički prijevoz dio je Strategije prometnog razvoja RH 2017. – 2030. te novog Zakona o integriranom javnom prijevozu putnika koji je u fazi pripreme.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari