Na aktualnom sati 31. sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke, Petra Karanikić (SDP) je postavila pitanje kakva se prometna rješenja u užem centru grada očekuju kada radovi u Adamićevoj ulici budu gotovi kao i radovi na novom autobusnom kolodvoru te kada on krene s radom.
Gradonačelnik Marko Filipović je odgovorio kako je svjestan činjenice da se u centru grada kao i susjednim gradovima i općinama provode veliki građevinski zahvati i projekti. Rekao je kako je Rijeka trenutno najveće hrvatsko gradilište bilo da se radi o investicijama gradskih komunalnih poduzeća, državnih komunalnih poduzeće ili onoga što se čini u suradnji s nacionalnom vlašću. Dodao je kako je svjestan činjenice da radovi utječu na svakodnevnicu građana i da traju nešto duže od predviđenog te je i ovom prilikom zamolio građane za strpljenje.
Rekao je da vjeruje da će radovi u centru grada biti završeni u prvom kvartalu iduće godine te kako je ovog tjedna asfaltiran potez od Indexa do Kapucinske crkve čime su tamo radovi okončani.
Što se tiče Adamićeve ulice, gradonačelnik je rekao kako na potezu od Trga Žabica do Scarpine ulice odnosno do Palazzo Modella traju intenzivni radovi, kako je praktički završeno bušenje koje je odrađeno u gotovo cijelom tom potezu i sada slijede radovi na kućnim priključcima, radovi na oborinskoj odvodnji i radovi koje financiraju Hrvatske ceste zajedno s Gradom Rijeka i KD Vodovod i kanalizacija.
Što se tiče budućeg prometnog rješenja, realizacijom kompleksa Zapadne Žabice i Adamićeve ulice stvorit će se pretpostavke za to da Adamićeva ulica u potpunosti bude prepuštena javnom gradskom prijevozu, a da Riva bude dvosmjerna kao što je danas. Gradonačelnik je istaknuo kako misli da to prometno dobro funkcionira, kako je trenutno jedina mana nemogućnost pješačke komunikacije. U perspektivi se planira da Trg Žabica bude uređen i da uglavnom bude pješački trg.
Rekao je i kako se radi studija o spajanju produžetka ulice Riva na cestu D403 i prostor oko Metropolisa te kada ona bude gotova da je dogovor da financiranje te izgradnje preuzme nadležno Ministarstvo odnosno Hrvatske ceste i ostat će još 850 metara ceste koja bi trebala biti izgrađena nakon ishodovanja potrebnih dozvola. To će potrajati određeno vrijeme, međutim kako će nakon toga Rijeka dobiti prsten oko grada i mogućnost komunikacije s dva ulaza sa zaobilaznice.