Prometni problemi na otoku Krku u vrijeme trajanja glavne turističke sezone iz godine u godinu postaju sve veći. Čak 66 posto turističkog prometa Primorsko-goranske županije ljeti prolazi kroz otok Krk. Više u video prilogu
“Dvije trećine turističkog prometa Primorsko-goranske županije prolazi upravo kroz državnu cestu 102 na otoku Krku i kroz Krčki most, to dovoljno govori koliko je ta cesta preopterećena, s negdje preko 35 tisuća vozila dnevno u špici. Stalne su gužve, stalne su kolone i to jako utječe na kvalitetu života domicilnog stanovništva i Krčani više nemaju strpljenja čekati nova rješenja, rekao je Darijo Vasilić vijećnik Županijske skupštine PGŽ (PGS).
Otočani se nadaju kako će suradnjom svih triju razina vlasti, lokalne, županijske i državne, konačno riješiti problem preopterećenosti prometa, piše Kanal RI.
Dugoročna rješenja su – predaleko?
Dugoročna rješenja, Krčki ipsilon, brza istočna cesta, novi Krčki most naravno da su dobra rješenja, ali su predaleko, dodaje Vasilić.
Na probleme u prometu utječe i nedostatak radne snage, a posebno zabrinjavaju podaci o dostupnosti hitne službe.
“Na tu ukupnu masu ljudi koji borave na otoku Krku, mi imamo u hitnoj pomoći dva vozila. Samo dva tima. Mi imamo na otoku Krku deset puta manje policijskih službenika nego samo Grad Rijeka”, kazao je Nedjeljko Pinezić vijećnik Županijske skupštine PGŽ (Unija Kvarnera).
Otočani nude rješenje i za ovaj problem
“Ono što jedinice lokalne samouprave mogu pomoći u otklanjanju ovih problema i spremne su na to, a sigurno u suradnji sa županijom, to je da se za probleme kadrovskog nedostatka tih žurnih službi ponudi stanovanje”, dodao je Pinezić.
“Mi moramo hitno povećati protočnost državne ceste, omogućiti prioritetni prolaz kroz sve kružne tokove na otoku Krku onima koji odlaze s otoka Krka i konačno riješiti rotor Šmrika u dva nivoa jer tamo su svaki vikend velike gužve i onemogućava se izlazak s Krka”, predlaže gradonačelnik Grada Krka Darijo Vasilić.
Uz navedene prometne probleme s kojima se otočani susreću, tu je i pitanje edukacije.
“I da se educiraju novi šoferi koji rade na linijskom prometu na našim cestama. To su novi šoferi koji ne poznaju našu cestu i neprimjereno se voze po cestama, pogotovo u zavojima i stvaraju veliki problem nažalost i sa smrtnim posljedicama”, kaže Tonči Hrabrić, vijećnik ŽS PGŽ (HSP).
S obzirom da na neka rješenja treba čekati i do 10 godina, otočani nude praktična rješenja te poručuju: “Nama rješenja trebaju jučer, a ne za deset godina”.







