“Mediji – prilika za poduzetnike” bila je tema 2. “Poduzetničkih ćakula” Grada Opatije i Centra za inovacije u turizmu Hubbazia
U odličnoj i komunikacijski opuštenoj atmosferi Ville Antonio, Opatija, jučer je održana druga po redu panel-diskusija za nove i postojeće opatijske poduzetnike i zainteresiranu javnost pod nazivom “Mediji – prilika za poduzetnike”.
Raspravu koju je vodila moderatorica Vedrana Lisica, sudionici panela: glavni urednik i vlasnik najčitanijeg lokalnog portala – Riportal, Robert Zeneral, jedno od najpoznatijih pera Novog lista, Edi Prodan, i bivša urednica Kanala Ri, danas viša stručna suradnica u odnosima s javnošću Grada Opatije, ujedno i glasnogovornica Grada, Ljiljana Vidmar Erjavac, su fokusirali na nekoliko tema.
Prodan je, pak, bio i konkretniji te je iskazao kako mediji moraju biti poticajniji u traženju dobrih poduzetničkih i turističkih priča jer: “Svatko tko ima dobru ideju – može dobiti medijski prostor. Tada mi novinari idemo za njima, ne moraju nas više ni tražiti. Zato, mi mediji moramo biti puno poticajniji i održavati interakciju s poduzetničkim okruženjem”, kazao je.
Panel je otvorio i pitanja suodnosa PR-a i novinarstva u izvještavanju o poduzetničko – turističkim temama te su se svi gosti panela složili kako plaćeni PR nije nužan ako organizacija ili poduzetnici sami održavaju dobre odnose s medijima:
“Kao urednik, volio bih nekad, primjerice, s predstavnicima velikih hotelskih lancima, komunicirati uživo, a ne samo putem brojnih priopćenja”, bio je direktan Robert Zeneral te je naglasio kako vidi prostor za bolju povezanost turističkog sektora i poduzetnika s medijima.
“Mali i srednji poduzetnici uopće ne moraju angažirati skupe PR agencije ako imaju dobre odnose s većinom medija. Taj bih pristup održavanja odnosa s medijima savjetovala i drugim, većim hotelskim kućama i turističkim organizacijama”, kazala je i glasnogovornica Ljiljana Vidmar Erjavac.
Panel “Mediji – prilika za poduzetnike” okupio je i publiku koja je i ovaj put bila aktivna i kreativna u svojim pitanjima pa su tako predstavnice Hotelijersko – turističkog fakulteta iz Ike dobile i konkretno know-how mišljenje struke oko organizacije i privlačenja medijske pozornosti za jedan od svojih budućih gastro evenata za koji ih je zanimalo konkretno operativno pitanje – hoće li novinare privući event sam po sebi i je li potrebno dovoditi poznata imena s gastro scene ako za svoj event žele medijsku pozornost.
Osim toga, postavilo se i pitanje o čitanosti pojedinih medija u našem kraju, kako bi okupljeni znali kome se obratiti jednom kada svoj proizvod, ideju ili uslugu budu htjeli predstaviti javnosti – putem medija.
I ovaj je panel za sve sudionike i publiku bio pristupačan te zanimljiv, a kroz mjesec dana, 25. 3. 2022., Hubbazia će ugostiti nove kvalitetne goste i otvoriti još jednu atraktivnu temu.
Foto: Grad Opatij