Izgradnja Krčkog mosta započela je 1976. godine i trajala je četiri godine, sve do 1980. godine. Bilo je to izazovno razdoblje jer su inženjeri morali savladati specifične geološke i meteorološke uvjete tog područja
Konačno, most je svečano otvoren 19. srpnja 1980. godine, čime je znatno poboljšana prometna povezanost između otoka Krka i kopna, što je doprinijelo razvoju turizma i gospodarstva na otoku.
Most se sastoji od dva impresivna armirano-betonska luka, koji se protežu od kopna do otočića Sveti Marko, a zatim od Svetog Marka do Krka. Manji luk prema Krku dug je 244 metra. Glavni projektant ovog inženjerskog čuda bio je Ilija Stojadinović, poznati jugoslavenski inženjer.
Sve do 2020. godine na mostu se naplaćivala cestarina, no tada je ukinuta kako bi se potaknula veća prometna povezanost i olakšao pristup otoku.
Danas je Krčki most ključna prometna arterija koja povezuje otok Krk s kopnom, omogućavajući lak pristup brojnim turističkim destinacijama na otoku.