Sve se dogodilo danas nešto iza 17 sati, a djevojci su pomogli ljudi oko nje koji su također na žegi čekali autobus koji se, kako saznajemo, pokvario
S „Autotrolejem“, čini se, nevoljama nikad kraja. Istina, ne možemo kriviti gradskog autobusnog prijevoznika što nekome na ulici pozli, no indirektno jest sukrivac za današnji neugodan događaj u kojem je deblji kraj izvukla jedna nesretna djevojka.
Što se dogodilo? Popriličan broj putnika, među kojima je bilo i stranih turista, danas je desetak minuta prije 17 sati na Jelačićevom trgu čekalo prigradski autobus na liniji „32“ koji povezuje Rijeku s Opatijom i liburnijskim krajem a po ljetnom voznom redu trebao je krenuti točno u 17 sati. Autobus se i pojavio u 16.50, no samo kako bi vozač izašao iz njega i otišao. Vjerojatno mu je istekla zakonom određena smjena.
No drugi autobus nije se pojavio ni u „5 do 5“, niti u 17, a bogami niti u 17.10 sati. Kasnije smo saznli da se pokvario, i da je na putu zamjenski autobus i drugi vozač. No za jednu djevojku je tih nekoliko desetaka minuta (predugog) čekanja bilo previše, i u jednom trenutku se, naočigled prisutnih, srušila na pločnik. Prisutni su joj odmah priskočili u pomoć, podmetnuli ručnik pod glavu i podignuli noge u pravilan položaj za takvu situaciju, no kako djevojka i dalje nije dolazila sebi pozvana je i hitna pomoć.
U međuvremenu je zamjenski autobus stigao, i nešto iza 17.15 sati povezao je veći dio putnika na odredište, no ne i nesretnu djevojku koja je s nekolicinom ljudi ostala primati pomoć.
I ovaj događaj pokazuje da često „naricanje“ korisnika usluga gradskog prijevoznika za potrebom izgradnje nadstrešnica i klupa uz autobusna stajališta nisu „bez vraga“.
Nekakav minimalni standard korisnici bi trebali uživati od pružatelja usluga – ne zbog uživanja u nekakvom „luksuzu“, već prije svega kako bi se izbjegle situacije poput ove.
Posebno se to odnosi na onih nekoliko preostalih polazišnih stanica na Jelačićevom trgu koji ne samo da ne pruža nikakav standard putnicima (ne samo prigradskih linija) nego zbog neuređenog prometovanja i neodgovornih vozača osobnih automobila koji se “muvaju” trgom i kada treba i kada ne treba (“parkirat ću samo na pet minuta”) često postaje i krajnje opasno mjesto za kretanje pješaka.