U ponedjeljak, 24. lipnja započinju radovi na rekonstrukciji Krešimirove ulice koji obuhvaćaju izgradnju novog kolektora otpadnih voda, vodovoda i ostale infrastrukture. Predviđeni rok dovršenja radova je 12 mjeseci.
Trasa odvijanja radova duljine je 930 m, obuhvaća dva južna prometna traka i proteže se od raskrižja sa ulicom Blaža Polića do raskrižja sa ulicom Milutina Barača. Na toj dionici promet će se odvijati dvosmjerno na dva sjeverna prometna traka.
Kako priopćuje Gradski prometni centar, radi održavanja minimalne protočnosti prometa, novom regulacijom prometa zabranjuje se za sva vozila lijevo skretanje iz Krešimirove na raskrižju prema Zavodu za javno zdravstvo, kao i lijevo skretanje iz Krešimirove u Manzonijevu ulicu. Također se zabranjuje lijevo skretanje iz ulice Nikole Tesle u Krešimirovu u smjeru prema Žabici za sva vozila osim za vozila javnog gradskog prijevoza i interventna vozila.
Na trasi odvijanja radova u Krešimirovoj ulici ukidaju se sve autobusne postaje osim onih kod restorana Index (u oba smjera) koje se neznatno pomiču prema Trgu Žabica, a autobusna postaja na raskrižju Krešimirova – Milutina Barača – Zvonimirova (u smjeru prema središtu grada) premješta se u Zvonimirovu ulicu, neposredno prije raskrižja. Autobusne postaje u Manzonijevoj ulici i ulici Nikole Tesle ostaju u funkciji.
Sve gradske autobusne linije ostaju neizmijenjene i funkcionirat će prema redu vožnje, osim linije br. 3, koja mijenja smjer prometovanja u povratku prema centru grada, i umjesto Zvonimirovom i Krešimirovom, kretati će se relacijom Zvonimirova-Rikarda Benčića-Franje Čandeka-Vukovarska-Viktora Cara Emina-Fiorello la Guardia-Pomerio-Žrtava fašizma-Delta.
Očekuje se da će suženje Krešimirove ulice sa četiri na dva prometna traka izazvati stalne prometne gužve i zastoje u prometu, koje će biti osobito izražene u vršnim satima prilikom dolaska na posao i odlaska sa posla, pa se svim sudionicima u prometu savjetuje da što više koriste javni gradski prijevoz ili obilazne pravce, koji će biti označeni odgovarajućom prometnom signalizacijom. Također se za promet između istočnog i zapadnog dijela grada savjetuje korištenje Riječke obilaznice koja je velike propusne moći.
Mole se svi sudionici u prometu za razumijevanje, te se upućuju da obavezno koriste obilazne pravce u cilju izbjegavanja gužvi. Ujedno se svi vozači upozoravaju da poštuju privremenu prometnu signalizaciju a da u zoni preregulacije prometa povećaju oprez.