ZANIMLJIVA MODNA KAMPANJA

Oda Ivani Brlić Mažuranić kroz novu modnu kampanju

Najveći shopping centar u regiji, Tower Centar Rijeka, snimio je novu modnu kampanju. Mod(er)na bajka Tower Centra Rijeka vodi nas kroz carstvo mašte, elegancije i snova, a koja je pokušala „oživjeti“ našu veliku spisateljicu Ivanu Brlić Mažuranić.

Ivana Brlić-Mažuranić rođena je 18. travnja 1874. godine, a o veličini njezinog književnog djela, može svjedočiti podatak da je četiri puta predlagana za Nobelovu nagradu za književnost, stoga je s pravom nazivaju „hrvatskim Andersenom“. Ostavila je neizbrisiv trag kroz svoje bajke koje su inspirirale i odgajale generacije i generacije malih i velikih čitatelja.

Tower Center Rijeka pronalazi izvrsnu inspiraciju i poveznicu za modnu priču. Ideja za novu kampanju nastala je u Design & Marketing agency Fabula iz Rijeke. Za lokaciju snimanja odabrana je Villa Ružić na Pećinama u Rijeci, danas zaštićeni spomenik kulture – Spomenička knjižnica i zbirka Mažuranić-Brlić-Ružić. U kampanji su korišteni i vrijedni eksponati Ville, koji su pripadali Ivani Brlić Mažuranić, poput torbica, nakita, dvogleda, naočala… što daje posebnu vrijednost ovoj kampanji.

Ivanu Brlić Mažuranić fantastično je utjelovila imenjakinja, riječka influencerica i modna stilistica Ivana Pirizovich, koja potpisuje i modni odabir za sve tri kampanje – proljeće, ljeto i jesen 2024.„Ideja za stylinge proizašla je iz želje da jednu snažnu i povijesno bitnu ličnost prikažem kroz prizmu odvažne žene koja ne mari za pravila, koja u fokus ne stavlja trendove, nego održivost i ženstvenost.“, ističe Pirizovich.

Prelijepe fotografije u stilu modnog editorijala snimio je Filip Gržinčić, poznati riječki fotograf, snimatelj i redatelj brojnih video spotova.

„Tower Center Rijeka svoje art kampanje vremenski će staviti u okvir vremena Ivane Brelić Mažuranić te pokušati prikazati modernu modnu priču u autentičnom ambijentu. Tijekom 2024. godine naglasak će se staviti i na integrirani pristup i različite aktivnosti, kao i na suradnje s dionicima u lokalnoj zajednici. Nastojat ćemo podignuti svijest o važnosti čitanja organizacijom radionica i pričaonica, gdje ćemo dodatno potaknuti nove naraštaje na istraživanje dijela i likova Ivane Brlić Mažuranić.“, istaknula je voditeljica marketinga Vanja Pletikosa Crnić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari