ZASLUŽENO

Opatija je najuspješnija i jedna od najposjećenijih destinacija na Kvarneru

Foto: Hrvoje Skočić/Riportal

Opatija je prema siječanjskim rezultatima najuspješnija destinacija na Kvarneru i jedna od najposjećenijih u Hrvatskoj, čime je potvrdila svoj status cjelogodišnje destinacije koja posjetitelje u velikom broju privlači i tijekom zimskih mjeseci.

Rekordnim rezultatom Opatija je otvorila novu turističku godinu i značajno premašila dosad najuspješniji siječanj iz 2019. godine. Točnije, tijekom proteklog mjeseca, u Opatiji je boravilo 13.106 gostiju koji su ostvarili 34.256 noćenja, što je najbolji rezultat ikad ostvaren na području Turističke zajednice grada Opatije. U usporedbi s dosad rekordnom 2019. godinom, siječanj 2023. bilježi rast noćenja od čak 42 posto.

Prema siječanjskim rezultatima Opatija je najuspješnija destinacija na Kvarneru i jedna od najposjećenijih u Hrvatskoj, čime je potvrdila svoj status cjelogodišnje destinacije koja posjetitelje u velikom broju privlači i tijekom zimskih mjeseci.

Otprilike dvije trećine ili oko 20.500 noćenja ostvarili su strani gosti, uz rast od 31 posto u odnosu na isto razdoblje posljednje predpandemijske godine. Domaći gosti s oko 13.750 noćenja zabilježili su i dvostruko veći rast, od 63 posto uspoređujući sa siječnjem 2019. godine. Ujedno, domaći gosti bili su najbrojniji, gledajući prema zemlji porijekla, a slijede gosti iz Austrije s oko 6.250 noćenja i rastom od 67% te gosti iz Slovenije s oko 4.000 noćenja i rastom od 83%. Najveći rast, od 563%, ostvarili su gosti iz Mađarske, koji su zaslužni za oko 1.900 noćenja.

Većina noćenja, odnosno 86%, ostvarena je u hotelskom smještaju, koji je za 48% uspješniji nego u siječnju 2019. godine. Privatni smještaj, s ukupno nešto više od 4.000 noćenja, 13% je bolji nego u istom razdoblju te godine.

– Odlični rezultati u siječnju nastavak su uspješne 2022. godine, osobito prosinca koji je, zahvaljujući Adventu, također ostvario dosad najbolje turističke pokazatelje. Opatija je destinacija koja svojim gostima puno pruža u svako godišnje doba, a zahvaljujući ulaganju u vrhunske manifestacije kao što je Advent, primjetan je značajan rast broja dolazaka i noćenja u zimskim mjesecima. Povijesno, svoj turistički razvoj Opatija je započela upravo kao tražena zimska destinacija, a taj status uspjeli smo velikim dijelom povratiti konstantnim podizanjem kvalitete adventske ponude i brojnih sadržaja koji su postali atraktivan motiv za dolazak u naš grad. Nakon Adventa, nastavili smo s karnevalskim aktivnostima i posebnim uređenjem grada za Valentinovo u veljači, mjesecu zaljubljenih kojima je Opatija osobito zanimljiva destinacija, a ovogodišnjim odličnim turističkim rezultatima svakako će doprinijeti i održavanje Dore, hrvatskog izbora za pjesmu Eurovizije. Stoga imamo razloga vjerovati da ćemo i u ostalim posezonskim mjesecima nastaviti s vrlo dobrim turističkim rezultatima, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari