ZASLUŽENO

Opatija je najuspješnija i jedna od najposjećenijih destinacija na Kvarneru

Idi na originalni članak
Foto: Hrvoje Skočić/Riportal

Opatija je prema siječanjskim rezultatima najuspješnija destinacija na Kvarneru i jedna od najposjećenijih u Hrvatskoj, čime je potvrdila svoj status cjelogodišnje destinacije koja posjetitelje u velikom broju privlači i tijekom zimskih mjeseci.

Oglas

Rekordnim rezultatom Opatija je otvorila novu turističku godinu i značajno premašila dosad najuspješniji siječanj iz 2019. godine. Točnije, tijekom proteklog mjeseca, u Opatiji je boravilo 13.106 gostiju koji su ostvarili 34.256 noćenja, što je najbolji rezultat ikad ostvaren na području Turističke zajednice grada Opatije. U usporedbi s dosad rekordnom 2019. godinom, siječanj 2023. bilježi rast noćenja od čak 42 posto.

Prema siječanjskim rezultatima Opatija je najuspješnija destinacija na Kvarneru i jedna od najposjećenijih u Hrvatskoj, čime je potvrdila svoj status cjelogodišnje destinacije koja posjetitelje u velikom broju privlači i tijekom zimskih mjeseci.

Otprilike dvije trećine ili oko 20.500 noćenja ostvarili su strani gosti, uz rast od 31 posto u odnosu na isto razdoblje posljednje predpandemijske godine. Domaći gosti s oko 13.750 noćenja zabilježili su i dvostruko veći rast, od 63 posto uspoređujući sa siječnjem 2019. godine. Ujedno, domaći gosti bili su najbrojniji, gledajući prema zemlji porijekla, a slijede gosti iz Austrije s oko 6.250 noćenja i rastom od 67% te gosti iz Slovenije s oko 4.000 noćenja i rastom od 83%. Najveći rast, od 563%, ostvarili su gosti iz Mađarske, koji su zaslužni za oko 1.900 noćenja.

Većina noćenja, odnosno 86%, ostvarena je u hotelskom smještaju, koji je za 48% uspješniji nego u siječnju 2019. godine. Privatni smještaj, s ukupno nešto više od 4.000 noćenja, 13% je bolji nego u istom razdoblju te godine.

– Odlični rezultati u siječnju nastavak su uspješne 2022. godine, osobito prosinca koji je, zahvaljujući Adventu, također ostvario dosad najbolje turističke pokazatelje. Opatija je destinacija koja svojim gostima puno pruža u svako godišnje doba, a zahvaljujući ulaganju u vrhunske manifestacije kao što je Advent, primjetan je značajan rast broja dolazaka i noćenja u zimskim mjesecima. Povijesno, svoj turistički razvoj Opatija je započela upravo kao tražena zimska destinacija, a taj status uspjeli smo velikim dijelom povratiti konstantnim podizanjem kvalitete adventske ponude i brojnih sadržaja koji su postali atraktivan motiv za dolazak u naš grad. Nakon Adventa, nastavili smo s karnevalskim aktivnostima i posebnim uređenjem grada za Valentinovo u veljači, mjesecu zaljubljenih kojima je Opatija osobito zanimljiva destinacija, a ovogodišnjim odličnim turističkim rezultatima svakako će doprinijeti i održavanje Dore, hrvatskog izbora za pjesmu Eurovizije. Stoga imamo razloga vjerovati da ćemo i u ostalim posezonskim mjesecima nastaviti s vrlo dobrim turističkim rezultatima, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Exit mobile version