IZVRSNI TURISTIČKI REZULTATI

Opatija u prosincu i siječnju najuspješnija destinacija na Jadranu

Tijekom prosinca Opatija je ostvarila 51.200 noćenja što je najbolji prosinački rezultat u povijesti i čini čak 34% ukupnog udjela u noćenjima na Kvarneru. Izvrsni rezultati nastavljaju se i u siječnju, a prvih 9 dana ima 60% bolje “brojke” od 2019. godine.

Rekordni turistički rezultat u prosincu prošle godine Opatiju je smjestio na vodeću poziciju na Kvarneru, a svako treće noćenje u našoj regiji ostvareno je u opatijskim hotelima i privatnom smještaju. Konkretno, Opatija s 51.200 noćenja u prosincu ima udio od 34% ukupnih noćenja na Kvarneru, a ujedno je to najbolji prosinački rezultat ikad ostvaren na području Turističke zajednice grada Opatije.

Kiša i nešto lošiji vremenski uvjeti nisu zaustavili ljubitelje opatijskog Adventa čija je jedinstvena atmosfera i posebna ponuda privukla brojne domaće i strane goste. Najvećim dijelom stizali su iz Austrije, Slovenije, Njemačke i Mađarske, ostvarivši značajno bolje rezultate nego u prosincu 2019. godine. U 25 otvorenih hotela ostvareno je 88% turističkog prometa. 

Velika potražnja za Opatijom osjetila se i kroz turistički promet tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana, kada je Opatija prema ostvarenim noćenjima bila najbolja jadranska destinacija i druga najuspješnija destinacija u Hrvatskoj, odmah nakon Zagreba.

Opatija je i u siječnju ostala tražena i poželjna destinacija, što potvrđuju i prve brojke u 2023. godini. Tijekom prvih 9 dana (n)ove godine ostvareno je 18.000 noćenja, što je 60% više nego 2019. godine.

– Najveći dio turističkog prometa u ovom razdoblju, 91%, ostvaren je u hotelima, a uz  domaće goste, najveći udio u noćenjima imaju gosti iz Austrije, Slovenije i Njemačke, tržišta na kojima smo intenzivno provodili kampanje oglašavanja. Uz studeni i prosinac  za nas je početak godine uvijek najizazovniji dio godine. U pripremi su karnevalska događanja, ove godine jubilarna. Balinjerada će doživjeti svoje 40. izdanje, a Dječji karnevalski korzo održati će se 25. put. Izbor za hrvatsku pjesmu Eurosonga – “Dora” bit će izvrsna uvertira za dan zaljubljenih, Valentinovo, kad pripremamo lijepa iznenađenja. Uz wellness i spa ponudu, brojne outdoor aktivnosti, prepoznatu gastronomiju i početak kongresnih događanja Opatija potvrđuje svoj status cjelogodišnjeg poslovanja, poručila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari