REAGIRANJE

Pavela: ‘Nismo željeli uvrijediti djelatnike Platka. U svom priopćenju GSC navodi niz netočnih informacija i insinuacija

Screenshot

“Javnost ima pravo na transparentne i točne informacije, a ne manipulacije koje prikrivaju propuste u vođenju ovog važnog sportskog i turističkog centra.”, poručuje županijski vijećnik Leo Pavela

Županijski vijećnik Leo Pavela u svom novom priopćenju osvrće se na reagiranje Goranskog sportskog centra na njegove opaske o problemima u upravljanju Platkom.

Reagiranje Lea Pavele prenosimo u cijelosti:

“Priopćenjem želimo jasno i odlučno demantirati neistinite tvrdnje iznesene u priopćenju Goranskog sportskog centra (GSC), koje je potpisao direktor Ivan Stojanović, a koje su prenijeli pojedini mediji.

Prije svega, odbacujemo insinuacije da smo svojim osvrtom uvrijedili djelatnike Platka. Naša kritika bila je isključivo usmjerena na upravljačku strukturu i nedostatak strateškog planiranja, a nikako na ljude koji na Platku marljivo rade. Upravo suprotno, smatramo da zaslužuju bolje uvjete rada i kompetentno vodstvo koje će donositi odluke u njihovom interesu, ali i u interesu svih posjetitelja Platka.

Screenshot

Također, kategorički odbacujemo tvrdnju da smo “tražili da Platak funkcionira kao vrhunska skijališta u Alpama”. Nikada nismo zagovarali nerealna očekivanja, već smo jasno istaknuli potrebu da Platkom upravlja osoba s relevantnim iskustvom, koja će implementirati bolja rješenja i osigurati kvalitetnije rezultate. To je minimalan standard koji bi trebao vrijediti za svaku ozbiljnu destinaciju koja se bavi turizmom i sportom.

Također, u priopćenju GSC-a navodi se niz netočnih informacija i insinuacija:

  1. Proizvodnja snijega i iskorištenost hladnih dana – Istina je da je tijekom prosinca bilo dovoljno hladnih dana koji nisu iskorišteni za proizvodnju snijega. To potvrđuju i skijaši te vremenske prognoze.
  2. Rekordna posjećenost – Što znači “rekordna posjećenost”? Tražimo konkretne brojke kako bi se moglo procijeniti stvarno stanje posjeta Platku.
  3. Organizacija rada i upravljanje – U priopćenju se navodi kako je Platak imao najbolje uvjete u posljednjih 15 godina. Ako je to točno, kako je moguće da skijalište nije funkcioniralo optimalno i da su brojne staze bile zatvorene ili neodržavane? Radile su manje staze za početnike no na spomenutim stazama skijaju ipak samo početnici. Na Platku su zanimljive staze Radeševo 1, Radeševo 2 i Tešnje za skijaše. To je i osnovni prigovor nas i većine građana PGŽa!
  4. Nedovoljno iskustva – direktor GSC-a napominje da mu je ovo prva sezona na Platku u ulozi direktora, no ne potvrđuje građanima da on nema nikakvih iskustva s klizanjem, skijanjem niti s vođenjem bilo kakvog zimskog sportskog kompleksa što građane dovodi u zabludu!
  5. Kanali društvenih mreža samo u funkciji informiranja korisnika – to naprosto nije istina. Društvene mreže jesu zamišljene kao interaktivni prostor, a u ovom slučaju to je jedina povratna pisana informacija na razinu kvalitete vođenja Platka. Direktor GSC je priznao u priopćenju da je on naredio brisanje komentara i zabranio pojedincima da iznose svoje stavove što je nedopustivo jer je Platak financiran novcima građana PGŽ-a, a ne nekim tajnim organizacijama i nevidljivim ortacima.

Istina je da bi i kanali društvenih mreža trebali biti u funkciji informiranja, međutim, to u ovom slučaju nije tako i zato su građani postavljali pitanja na koja im nije odgovarano, nego su njihova pitanja ili konstatacije brisane i zabranjeno im je komentirati. Građani još uvijek ne znaju zašto se radi klizalište u Delnicama, kad će se otvoriti Radeševo 1 i 2, građani niti ne znaju da je potpisan dogovor s kojim će se u proljeće početi sa usitnjavanjem kamenja i potravljavanjem 2.000 m2 Radeševa 2. Nikome nije jasno zašto do sada to nije napravljeno.

  1. Nejasnoća oko stanja opreme – probušeno jezero nije uopće spomenuo u tekstu; razloge zbog čega ne radi sustav za zaleđivanje klizališta u Delnicama – ne znamo; nikada nije bilo spomenuto da topovi na Platku ne mogu raditi na temperaturama višim od -3°C. Zanimljivo je da je na temperaturama do 0°C grad Čabar uspio zasniježiti sanjkalište Rudnik i održavati klizalište, što je rezultiralo da su ove godine dobili titulu druge najljepše advent destinacije u Hrvatskoj te sa svega 50-ak tisuća eura organizirali su sanjkalište, klizalište, adventske programe, škole za skijanje.

Neistinito prikazivanje situacije i pokušaj prebacivanja odgovornosti na one koji iznose činjenice nije prihvatljiv način komuniciranja s javnošću. Javnost ima pravo na transparentne i točne informacije, a ne manipulacije koje prikrivaju propuste u vođenju ovog važnog sportskog i turističkog centra.

Pozivamo nadležne institucije i osnivače Goranskog sportskog centra da se ozbiljno pozabave problemima koji su izneseni te da hitno poduzmu konkretne mjere kako bi Platak napokon dobio upravljanje kakvo zaslužuje.

Očekujemo da se ova tema sagleda odgovorno, te da se spriječi daljnje nanošenje štete ugledu i potencijalu Platka.”, piše u reagiranju Lea Pavele.

Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari