
Transformacija prvog paviljona riječke tržnice u suvremenu gastronomsku oazu polako dobiva svoj oblik. Nakon što su tijekom ljeta započeli grubi građevinski radovi, ekipa zadužena za projekt objavila je prve vizualizacije unutrašnjosti, otkrivajući kako će prostor izgledati kad bude potpuno uređen.
Projekt, kojim upravlja tvrtka Parve u suradnji s Rijeka plusom, napreduje prema planu. Prostor od oko 900 četvornih metara već je podijeljen na ugostiteljski i komercijalni dio, a planirano je da u njemu svoje mjesto pronađe 20 različitih ponuđača hrane i pića. Prema riječima projektnih menadžera, cilj je ponuditi bogat spektar gastronomskih iskustava – od tradicionalne hrvatske kuhinje i internacionalnog street fooda, preko lokalnih OPG proizvoda, do inovativnih jela koja će zadovoljiti sve ukuse.

Prve vizualizacije otkrivaju izgled buduće oaze
Objavljene vizualizacije prikazuju svijetli, prozračni prostor s modernim detaljima, otvorenim kuhinjama i zajedničkim prostorom za sjedenje. Posebna pažnja posvećena je interaktivnom dijelu i fleksibilnom uređenju koje će omogućiti organizaciju događanja i tematskih programa tijekom Adventa i drugih manifestacija. Iako zgrada nosi povijesnu vrijednost, najveći izazovi su tehničke prirode – ventilacija, grijanje i hlađenje u velikom prostoru s brojnim ugostiteljskim jedinicama. Završetak radova planiran je u narednih nekoliko mjeseci, s ciljem da paviljon bude spreman za Advent, kada će prostor oživjeti novom energijom i privući sve generacije.










