Izgradnja mega-čvora Škurinje je u završnoj fazi. Prometnice su u cijelosti asfaltirane a u tijeku je postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije. Paralelno se uređuju i zelene površine no taj će proces trajati i znatno duže, čvor će se u tom smislu uređivati i nakon dovršetka građevinskih radova. Neslužbeno doznajemo da bi promet na čvoru Škurinje u cijelosti mogao biti pušten krajem ovog tjedna
Jedan od najvećih cestovnih infrastrukturnih zahvata posljednjih godina u Rijeci – izgradnja prometnog čvora Škurinje – ulazi u svoju završnicu. Prometnice na području čvora su u cijelosti asfaltirane, a ovih se dana na terenu intenzivno postavlja horizontalna i vertikalna prometna signalizacija.
Riječ je o ključnom prometnom čvorištu koje spaja državnu cestu D403 i Osječku ulicu s riječkom zaobilaznicom (autocesta A7), a projekt nosi oznaku strateške prometne točke za cijeli zapadni dio grada.

Kako neslužbeno doznajemo, promet bi na novom čvoru mogao biti u potpunosti pušten već krajem ovog tjedna, iako se radovi na uređenju okoliša – prije svega zelenih površina – planiraju nastaviti i nakon dovršetka građevinskih zahvata.
Radovi su započeli u srpnju prošle godine, a vrijednost projekta iznosi 2,39 milijuna eura. Izvođač radova je slovenska tvrtka CPK d.d., koja je u zadanoj dinamici privela kraju kompleksne zahvate na ovom infrastrukturno zahtjevnom raskrižju.
Projekt uključuje izgradnju dva trokraka kružna raskrižja – jednog unutar samog čvora Škurinje te drugog na spoju s Osječkom ulicom – uz sve pripadajuće prometne privoze. Osim prometnih površina, izvedeni su i radovi na oborinskoj odvodnji, izmještanju i zaštiti postojeće komunalne infrastrukture te rekonstrukciji javne rasvjete.

Stručnjaci i gradske službe ističu da će novi prometni čvor znatno unaprijediti protočnost prometa, posebice u smjeru zapadnih dijelova grada, ali i olakšati pristup iz centra Rijeke prema naseljima Škurinje i Drenova.
Dovršetak ovog zahvata predstavlja značajan iskorak u prometnom rasterećenju Rijeke, koja u ljetnim mjesecima posebno osjeća pritisak pojačanog prometa zbog turizma i tranzita. Otvaranjem novog čvora – u potpunosti – stvara se i bolje povezivanje s novom dionicom D403, koja direktno spaja riječku luku i zaobilaznicu.
Otvorenje prometnog čvora Škurinje očekuje se s nestrpljenjem i od strane građana koji svakodnevno koriste ovu trasu za dolazak na posao, školu ili pristup važnim gradskim sadržajima.