
Porezna uprava obavijestila je javnost o važnim privremenim prekidima u radu svojih digitalnih usluga zbog planiranog unapređenja sustava. Naime, od petka, 4. srpnja u 16 sati, do ponedjeljka, 7. srpnja ujutro u 8 sati, brojne elektroničke usluge i servisi Porezne uprave bit će privremeno nedostupni.
Ova privremena obustava usluga dio je šireg procesa digitalne transformacije, kroz koji Porezna uprava želi modernizirati svoj informacijski sustav te omogućiti brži, sigurniji i jednostavniji pristup uslugama za sve korisnike – građane, poduzetnike i tijela javne uprave.
Koje usluge neće raditi?
Tijekom planiranih radova, korisnici neće moći pristupiti sljedećim uslugama putem sustava ePorezna i mPorezna:
- Usluge unutar platforme eGrađani povezane s Poreznom upravom
- Provjera stanja porezne kartice te izrada barkoda za elektroničko plaćanje poreza
- Podnošenje zahtjeva za povrat ili prijenos preplaćenih iznosa
- Izdavanje raznih potvrda
- Podnošenje zahtjeva za izdavanje porezne kartice
- Registracija poslovnih prostora za potrebe fiskalizacije
- Predaja obrasca o nepovezanim uplatama
- Dostava obrazaca za porez na dobit i porez na dodanu vrijednost (PDV)
- Predaja obrasca JOPPD, kao i svih ostalih poreznih obrazaca.
Porezna uprava naglašava da porezni obveznici koji tijekom ovog razdoblja budu isplaćivali plaće ili mirovine, obrasce JOPPD mogu predati čim sustavi ponovno budu dostupni, a ti obrasci smatrat će se pravovremeno predanima.
Što će i dalje biti dostupno?
Važno je istaknuti da sustav fiskalizacije, dodjela osobnog identifikacijskog broja (OIB) te pristup podacima iz Evidencije OIB-a neće biti zahvaćeni prekidom te će tijekom cijelog razdoblja radova funkcionirati bez zastoja.
Iz Porezne uprave mole građane i poduzetnike za razumijevanje i strpljenje te preporučuju da planirane aktivnosti koje uključuju porezne e-usluge, ako je moguće, obave prije najavljenih radova ili nakon njihove završetka, doznaje Net.hr.