BESPLATNO PREDAVANJE

Predavanje Sveučilišta za 3. dob: Ostvarivanje novih spoznaja temeljeno na obradi poslovnih slučajeva

Idi na originalni članak
Foto: Hrvoje Skočić/Riportal

U sklopu Sveučilišta za 3. dob, u srijedu, 31. 1. u 17 sati na Filozofskom Fakultetu u Rijeci u učionici 138, prof. emeritus Bruno Grbac održat će kratko besplatno predavanje “Ostvarivanje novih spoznaja temeljeno na obradi poslovnih slučajeva”. Predavanje je otvoreno za sve osobe starije od 55 godina s minimalno završenim srednjoškolskim obrazovanjem.

Oglas

Jedan od vrlo uspješnih načina transfera znanja je obrada poslovnih slučajeva. Obrada poslovnog slučaja temelji se na definiranju problema, analizi situacije, definiranju alternativnih rješenja, evaluaciji alternativa i prijedlogu zaključka. S tim u vezi predložiti će se obrada poslovnog slučaja iz profitnog i neprofitnog sektora.

U tu svrhu formirati će se timovi od 2-3 osobe koji će dobiti informacije o odabranom poslovnom slučaju (1-3 str.). Svaka osoba će dobiti tekst i pripremiti se za raspravu unutar tima. Slijedi prezentacija rezultata tima i rasprava o stavovima s drugim timovima. Cilj je ostvariti nove spoznaje temeljene na razmjeni argumentiranih razmišljanja o zadanim poslovnim slučajevima.

Napomena – ne možete pogriješiti ali svaki stav mora biti raspravljen i argumentiran. Izvori za argumentaciju su u dobivenom tekstu i/ili drugim spoznajama.

Dr. sc. Bruno Grbac profesor emeritus Sveučilišta u Rijeci djeluje na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Kao umirovljeni profesor aktivan je član Vijeća Emeritusa UNIRI, UO Zaklade za znanost UNIRI i IO Academicus – kluba umirovljenih profesora UNIRI.

U svom znanstvenom radu interes je koncentrirao na izučavanje mikro i makro trendova u marketinškom okruženju, na istraživanje interaktivnosti procesa tranzicije, ekologije i marketinga te operacionalizaciju tržišne orijentacije poslovnih subjekata. Objavio je kao autor/koautor, urednik/suurednik 26 knjiga te više od 180 znanstvenih i stručnih radova. Inicijator je i organizator okupljanja znanstvenika i stručnjaka iz područja marketinga na skupovima pod nazivom “Marketing and Development” i “Marketing forum” te se javlja kao voditelj i istraživač na više međunarodnih i nacionalnih znanstvenih projekata.

Rezultate istraživanja prezentira na međunarodnim znanstvenim skupovima i u znanstvenim časopisima Journal of Public Policy and Marketing, Industrial Marketing Management, Journal of Small Business Management, Journal of Est-West Business, Journal of Manegerial Issues, Tržište-Market, Zbornik Ekonomskog fakulteta Rijeka i drugi.

Za svoj rad nagrađen je nagradom Grada Rijeke, nagradom Zaklade UNIRI, nagradom Fedor Rocco te s više priznanja. Počasni je predsjednik CROMAR – Croatian Marketing Association i član više međunarodnih marketinških udruženja.

Exit mobile version