PRVIH 10 GODINA RADA FAKULTETA

Video |Predsjednik Milanović je u Rijeci imao što vidjeti: Pogledajte čime Fakultet zdravstvenih studija oduševljava studente i javnost

Idi na originalni članak

U sklopu programa obilježavanja prvih 10 godina rada Fakulteta zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci, fakultet je posjetio predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović.

Oglas

Prilikom svog posjeta predsjednik se susreo s vodstvom Fakulteta na čelu s rektoricom prof.dr.sc. Danielom Malnar. U pratnji djelatnika fakulteta predsjednik je obišao Kabinete sestrinstva, fizioterapije i primaljstva gdje su studenti fakulteta održati demonstracije vještina koje su stekli tijekom svog obrazovanja.

Također, predsjednik je prisustvovao predstavljanju rada Centra za bioetiku „Fritz Jahr“ kao i časopisa World od Health.

Uz dekanicu i djelatnike Fakulteta s predsjednikom su se ovom prilikom susreli i riječki gradonačelnik Marko Filipović, zamjenici gradonačelnika Sandra Krpan i Goran Palčevski te župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina.

Predsjednik Milanović čestitao je fakultetu na prvih deset godina rada i istaknuo kako su zanimanja za koja se mladi obrazuju na ovom fakultetu izuzetno važna za podizanje kvalitete zdravstvenog sustava. „Smrtnost na intenzivnim odjelima u bolnicama u Rijeci je za vrijeme Covid pandemije bila najmanja. To vidim kao posljedicu djelovanja jedne doktrine koja se provodi sada veći određeni niz godina i može biti orijentir kako se kvalitetno može raditi po najvišim svjetskim standardima“, istaknuo je Milanović.

Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci jedini je fakultet u Republici Hrvatskoj isključivo i u potpunosti usmjeren prema preddiplomskom i diplomskom (sveučilišnom) obrazovanju ne liječničkih kadrova u zdravstvu – medicinskih sestara/tehničara, fizioterapeuta, primalja, radioloških tehničara i kliničkih nutricionista.

Fakultet zdravstvenih studija, u tradiciji koju baštini od Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, od kojega je i nastao, paralelno obavlja i razvija obrazovnu i znanstvenoistraživačku djelatnost te valja istaknuti kako studenti tijekom studija stječu integrirano predmetno znanje i vještine, mogućnost samostalne i kritičke procjene znanja, rješavanja specifičnih pitanja, bavljenja istraživačkim radom, te, naposljetku, poznavanje važnijih etičkih pitanja.

Exit mobile version