Putnik: “Autotrolejeva sramota na Kukuljanovu”; Autotrolej: “Nije baš bilo tako…”

Foto: Ilustracija (Riječanin)

Nevolje s Autotrolejevim autobusima se nastavljaju, a najnoviji incident dogodio se u ponedjeljak 19. kolovoza

Naime, kako nam piše naš čitatelj, zadnji autobus toga dana iz pravca Rijeka-Hreljin-Zlobin pokvario se na Kukuljanovu a vozač nije putnicima predočio situaciju te su oni nakon poduljeg čekanja oko 1 sat u noći bili primorani krenuti kućama – pješice.

Evo što nam je napisao naš čitatelj:

Ovo je jedan od problema koji se nedavno dogodio ali je bio dno dna od strane Autotroleja.

Ponedjeljak, 19.07.2019., autobus na liniji 26 Rijeka – Hreljin / Zlobin koji se kretao iz smjera Rijeke (kreće u 22:45h i zadnji je autobus na toj relaciji) vozi uglavnom normalno sve do ulaska na Kukuljanovo. Autobus je tada znatno usporio… Radilo se o novom autobusu na plin.

U povratku, kada je obavio krug na Kukuljanovu, autobus je stao na autobusnoj stanici na Kukuljanovu preko puta crkve – i to je bilo to. Vozač je izašao iz vozila, otvorio poklopac motora autobusa i pričao s nekim na mobitelu – pretpostavljam s nadređenima. No vozač niti u jednom trenutku putnike nije obavijestio o čemu se radi i zbog čega je zaustavio vožnju.

Putnika je bilo dosta, od starijih osoba pa do dijece.

Putnici su stajali tako sve do 1 sat ujutro. I dalje se ništa nije događalo, vozač nije ništa govorio niti je dolazio drugi / zamjenski autobus.

Putnici su tada krenuli kući pješice. Napominjem, putnici su krenuli pješice kući na Krasicu, Praputnjak, Hreljin i Zlobin. PJEŠICE. Starije osobe, djeca ….

I dalje više nemam što pisati….
Ovo je stvarno postalo dno dna…..
Nitko nam ništa nije rekao, a bitno da je karta uredno plaćena.“, napisao nam je čitatelj (podaci poznati redakciji) koji je dodao kako ovo “na žalost nije prvi put”.

O ovim navodima upitali smo press službu Autotroleja iz koje nam je stigao sljedeći odgovor:

Autobus za koji ste postavili upit ostao je u kvaru. Kvar je vozač prijavio s Kukuljanova u 23.30 sati.

Vozač je bio u kontaktu sa dežurnim tehnologom te pokušao sam otkloniti kvar.

Putnike je obavijestio o kvaru kao i o vremenu koje je potrebno da dođe zamjensko vozilo.

Obzirom na potrebno vrijeme do dolaska busa putnici su se organizirali sami te je zamjensko vozilo otkazano.

Ispričavamo se na neugodnostima, ali zaista nema govora o tome da su putnici ostavljeni da čekaju prijevoz do 1 sat te da se nije željelo pozvati zamjensko vozilo.”, odgovaraju iz Autotroleja.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari