Završeni su ključni radovi na rekonstrukciji čvora Orehovica, koji povezuje autoceste A6 i A7, čime će se značajno poboljšati prometna povezanost i sigurnost na ovom važnom čvorištu. Tijekom prošlog vikenda, na gradilištu je montirana čelična konstrukcija nadvožnjaka, što je predstavljalo jedan od najizazovnijih dijelova radova.
Montaža nadvožnjaka obavljena je u dvije faze. Južni dio, dug gotovo 58 metara, postavljen je u subotu popodne, dok je sjeverni dio montiran u nedjelju. Zbog ovih radova, privremeno su bila zatvorena oba smjera autocesta A6 i A7, što je zahtijevalo pažljivo planiranje i koordinaciju kako bi se minimalizirao utjecaj na promet.
Nakon završetka radova, planira se omogućiti bolja povezanost za vozače koji dolaze iz Ulice Franje Račkoga i naselja Orehovica. Bit će im omogućeno direktno uključivanje na autocestu prema Zagrebu, što do sada nije bilo moguće. Ovaj zahvat dio je šire rekonstrukcije čvora, koja uključuje i nove pristupe na obilaznicu prema Trsatskom tunelu i dalje prema čvoru Škurinje, čime će se uvelike poboljšati prometna dinamika u tom dijelu Hrvatske.
Uz to, radovi uključuju i rekonstrukciju dijela Ulice Put pod Rebar, koja je sada podložna miniranjima zbog uklanjanja stijenske mase. Ovaj proces, iako zahtjevan, neophodan je za daljnji napredak radova na ovom kompleksnom infrastrukturnom projektu.
Čelična konstrukcija nadvožnjaka proizvedena je u Šibeniku, u proizvodnoj hali Zagreb-Montaže, uz sudjelovanje izvođača radova GP Krk, a dopremljena je na gradilište krajem prošle godine.
Ukupna vrijednost radova na čvoru Orehovica iznosi osam milijuna eura, a očekuje se da će kompletna rekonstrukcija biti završena do kraja godine. Ovaj projekt predstavlja važan korak u unapređenju infrastrukture, čime će se osigurati veća sigurnost na ovom prometnom čvorištu i olakšati povezanost s autocestama Rijeka – Zagreb i Rupa – Križišće.