JOŠ JEDNA REAKCIJA NA VISOKE CIJENE

Riječani pohrlili u obližnje slovenske trgovine: Razlog – isti proizvodi u istom lancu jeftiniji 20-30 posto u odnosu na Hrvatsku!

Foto: Riportal

Riječani su sve češće viđeni na parkiralištima slovenskih trgovačkih centara, gdje je broj automobila s riječkim registarskim oznakama značajno porastao

Ovome su svjedočili i novinari Riportala koji su onako ‘od oka’ vrlo lako zaključili da su isti proizvodi u jednom poznatom trgovačkom lancu za 20 do 30 posto skuplji u Hrvatskoj u odnosu na Sloveniju.

Ovaj trend odlaska u trgovine u susjednoj zemlji posebno je pojačan nakon velikog bojkota trgovina i benzinskih crpki diljem Hrvatske u petak, kada su građani iskazali nezadovoljstvo s visokim cijenama proizvoda.

Naime, u petak je održan bojkot trgovačkih lanaca, a podaci Porezne uprave potvrđuju njegov uspjeh. Prema službenim brojkama, broj izdanih računa u trgovinama pao je za čak 44 posto, dok je iznos izdanih računa smanjen za 53 posto u usporedbi s tjedan ranije. To je bio samo prvi korak u borbi protiv previsokih cijena, a mnogi su građani odlučili poduzeti dodatne mjere, tražeći povoljniju kupovinu izvan granica Hrvatske.

Nakon bojkota, neki su se odlučili otići korak dalje i obaviti kupovinu u slovenskim trgovinama. I novinari Net.hr-a svratili su do trgovačkog centra u Brežicama gdje su uočili parkiralište puno automobila s hrvatskim registarskim oznakama. Slovenski trgovci očigledno profitiraju od hrvatskog bojkota, jer je sve veći broj građana koji preferiraju kupovinu izvan Hrvatske.

“Građani su jasno pokazali nezadovoljstvo trenutnim cijenama. Ovaj bojkot je samo početak”, rekao je Josip Kelemen, savjetnik potrošačke udruge “Halo inspektor”, koja stoji iza inicijative. Prema Kelemenu, cilj bojkota je ostvariti trajne promjene u poslovanju trgovina, te planiraju i proširiti akciju na duži vremenski period.

“Planiramo bojkot u svim trgovinama, a zatim ćemo analizirati rezultate i omogućiti potrošačima da prijave koje trgovačke centre smatraju nepravednim, kako bi ih mogli bojkotirati i u budućnosti”, otkrio je Kelemen.

Ovaj val nezadovoljstva pokazuje da građani više ne žele pasivno prihvaćati visoke cijene, te traže konkretne promjene na tržištu. Hoće li bojkot dovesti do smanjenja cijena, ili će trgovci ignorirati zahtjeve potrošača, ostaje za vidjeti u narednim mjesecima.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari