ZANIMLJIVE TEME

Riječki Startup Lite i ovog proljeća priprema zanimljive teme za male poduzetnike

Idi na originalni članak

Proljetno izdanje specijaliziranog programa Startup inkubatora Startup Lite broji četiri radionice na neke od top-tema suvremenog poduzetništva. Edukacije vode iskusni poduzetnici i stručnjaci, a sve se odvija u prvoj polovici svibnja u centru RiHub.

Oglas

Sudjelovanje na svim radionicama je besplatno uz obaveznu prethodnu prijavu.

Prijave na jednu ili više radionica vrše se na email startup@rijeka.hr najmanje jedan radni dan prije održavanja, a u njoj se navodi ime i prezime te broj telefona sudionika.

Radionice su namijenjene malim i mikro poduzetnicima i onima koji to žele postati, ali i svim zainteresiranim građanima koji žele proširiti svoja poslovna znanja i možda se, u budućnosti, odvažiti na otvaranje vlastitog poslovnog subjekta.

Digitalni marketing za male poduzetnike

Predavač: Tomislav Lukić

Termin: utorak, 7. svibnja u 18:00 sati

Radionica će pokazati kako se digitalni marketing može koristiti za rast i razvoj malih biznisa, a dizajnirana je da polaznicima pruži uvid u svijet digitalnog marketinga, od osnovnih pojmova do strategija i pristupa koji se mogu primijeniti kako bi se povećala vidljivost poslovnog subjekta na internetu. Na radionici će biti riječi i o važnosti društvenih mreža, upotrebi e-mail marketinga, važnosti SEO-a (optimizacije za tražilice) te kako sve to integrirati u učinkovitu marketinšku strategiju.

Monetizacija i prodaja za početnike

Predavač: Jan Varljen

Termin: utorak, 9. svibnja u 18:00 sati

Jedna od najčešćih grešaka u procesu razvoja proizvoda i usluga kod poduzentika početnika je razmišljanje da prodaja dolazi na kraju, kada već proizvod ili usluga postoji. Pitanja poput “Koliko će to koštati?”, “Tko će to kupiti?”, “Kako će se to prodavati?” i “Isplati li se to u konačnici nama uopće i kada?” su pitanja za koja treba smisliti odgovore puno ranije nego se to inače radi, idealno u samom početku razvoja ideje. U ovom predavanju obradit će se pojmovi i teme kao što su monetizacija, razlike između B2B i B2C prodaje, price ancoringinbound vs. outbound prodaja, konverzijske metrike, sales funnel i mnogi drugi.

Vizualna komunikacija kroz društvene mreže za startupovce i male poduzetnike 

Predavačica: Dalibora Bijelić

Termin: utorak, 14. svibnja u 18:00 sati

U ovoj radionici polaznici će naučiti što znači dobra i dugoročna vizualna komunikacija kroz primjere dobre i loše vizualne komunikacije na društvenim mrežama, kako prodavati proizvod ili uslugu kroz vlastiti vizualni jezik stvarajući zajednicu te što su osnovna pravila fotografije i kadriranja. Cilj predavanja je ohrabriti poduzetnike i buduće poduzetnike na korištenje potencijala društvenih mreža te prezentirate sebe i svoj rad kroz svakodnevnu i promišljenu upotrebu fotografije koju  mogu i sami stvarati.

Canva za početnike

Predavačica: Neda Pršo

Termin: utorak, 15. svibnja u 18:00 sati

Canva je nezaobilazan alat svima koji imaju potrebu objavljivati na društvenim mrežama, ali je i puno više od toga. Na ovom predavanju polaznici će saznati koje  sve opcije Canva nudi, kako u Canvi kreirati materijale namijenjene tisku, koje su sve opcije prezentacija u Canvi te kako surađivati s drugima online na Whiteboard ploči. Svi polaznici dobit će pisane upute za osnovne funkcije u Canvi te pristup video materijalu koji objašnjava cijeli Canva editor kako bi se omogućio dobar start za samostalno istraživanje Canve.

Više informacija: Startup Lite Spring Edition 

Exit mobile version