EVO DETALJA

Rijeka plus donosi vodič za korisnike o načinima kupnje parkirnih karata

Rijeka plus d.o.o. objavio je upute korisnicima o načinima kupnje parkirnih karata.

Sukladno Općim uvjetima isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama na području grada Rijeke, svaki korisnik čije vozilo koristi parkirno mjesto pod naplatom, ima pravo na besplatno korištenje tog istog mjesta pri dolasku u trajanju od 10 minuta. Drugim riječima, ukoliko u tom roku korisnik ne plati parkirnu kartu, kontrolor od 11. minute nadalje, može opravdano izdati dnevnu parkirnu kartu.

Korisnici parkirnu naknadu mogu platiti na sljedeće načine:

  1. Putem digitalnih automata – potrebno je slijediti upute s ekrana automata. Upišite ispravnu registraciju vozila i odaberite broj sati koliko želite platiti. Plaćanje se vrši bankovnim karticama. Kartu nije potrebno istaknuti ispod vjetrobranskog stakla.
  2. Putem sms poruke – pošaljite poruku s registarskom oznakom vozila koje koristi parkirno mjesto na odgovarajući broj telefona koji je istaknut na lokaciji. Prilikom upisivanja registarske tablice, vrlo je važno da istu upišete ispravno, bez razmaka (npr. RI 5266 PU). Ukoliko oznaka nije pravilno upisana, kontrolor skeniranjem registarske oznake ne može vidjeti da je parkirna karta plaćena. Jedna sms poruka znači plaćenu parkirnu naknadu za 1 sat. Također, istovremeno možete poslati i više poruka (npr. pošaljete 3 poruke, što znači da ste platili odjednom 3 sata), ili možete platiti cjelodnevnu kartu (slanjem 8 sms poruka, na lokacijama gdje je isto i omogućeno – 0B. 1., 2. i 3. zona). Prilikom slanja više sms poruka, važno je da za svaku dobijete povratnu potvrdu o naplati parkirne karte od Vašeg teleoperatera i tek nakon toga šaljete sljedeću poruku. Svaki je korisnik obaviješten 10 minuta prije o isteku plaćene parkirne karte kako bi je na vrijeme, po potrebi, produljio. Ukoliko ste parkirali na parkirališta pod rampama, parkirnu naknadu plaćate radniku na naplatnoj kućici ili putem automatske blagajne, ovisno o lokaciji. Parkirnu naknadu plaćate u iznosu koji se očitava nakon skeniranja bar koda s parkirne karte.
  3. Bmove aplikacija – jednostavna i brza aplikacija s kojom možete u par klikova parkirnu kartu platiti za više sati. Aplikacija je besplatna i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovini. Bmove aplikacija vezana je za Vaš bankovni račun odnosno karticu. U aplikaciju upisujete točnu registarsku oznaku Vašeg vozila, i birate za koliko sati i u kojoj zoni želite kupiti kartu. Više o Bmove aplikaciji možete pronaći OVDJE
  4. Aplikacija keks pay – za korisnike usluga Erste banke. Aplikacija je besplatna, i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovinama. Detalje upute pogledajte OVDJE
  5. Putem webshopa Rijeka City Card i QR kodova koji se nalaze na parkirališnim automatima – više na linku
  6. Kupnja karte na kiosku – praktično, jednostavno i brzo. Na kioscima Tiska i iNovina, prodavaču recite svoju točnu registarsku oznaku i točnu oznaku zone u koju ste parkirali, te vremenski period za koji želite kupiti parkirnu kartu. Prije plaćanja provjerite je li ispravno unesena Vaša registracija na računu. Potvrdu nije potrebno stavljati u vozilo. Kontrolor će skeniranjem tablice Vašeg vozila, u sustavu vidjeti da je parkirna karta plaćena.
  7. Putem QR koda ili Rijeka city card webshopa.

Za sve upite korisnici mogu nazvati na broj telefona 051 311 401 od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati, ili se obratiti putem mail adrese parkiralista@rijeka-plus.hr Reklamacije po pitanju izdanih dnevnih parkirnih karata dostavljaju se isključivo pismenim putem.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari