RADI KVALITETNIJIH USLUGA

Rijeka plus pozvao građane da ispune kratku anketu. Cilj je poboljšati usluge parkiranja i prometa na parkiralištima

Idi na originalni članak
Ilustracija: Hrvoje Skočić/Riportal

Anketa se može ispuniti na web stranici Rijeka plusa.

Oglas

Kako bi korisnicima ponudili još kvalitetnije usluge, u suradnji s sugrađanima i u skladu s novim potrebama grada i najnovijim tehnologijama, Rijeka plus provodi kratku javnu i anonimnu anketu za čije je ispunjavanje potrebno svega nekoliko minuta.

„Grad je živi i kompleksni organizam, koji neprestano evoluira. Izazova je mnogo, a mogućnosti i budžeti su limitirani, no pokušavamo uvijek izvući najviše i najbolje od onoga što je u našoj nadležnosti u području upravljanja prometom, parkirališta i tržnica. Želje i potrebe sugrađana osluškuju mjesni odbori, koji sukladno prioritetima osiguravaju sredstva za povećanje sigurnosti u prometu ili  sanacije i manje građevinske zahvate.

TD Rijeka plus d.o.o. zajedno s ugovornim partnerima pristupa realizaciji prioriteta mjesnih odbora, neovisno je li riječ o označavanju pješačkog prijelaza ili sanaciji primjerice, lokalne prometnice.

Ovaj upitnik će nam svakako pomoći u unaprjeđenju svih naših usluga, te bismo bili zahvalni kada bismo kroz nju dobili iskrenu i realnu sliku i mišljenje što većeg broja naših sugrađana, kojima ovim putem zahvaljujemo“, izjavila je voditeljica Odjela za odnose s javnošću Rijeka Plusa Dragana Šmitran Babić.

Anketa se može ispuniti na web stranici Rijeka plusa.

Exit mobile version